Fantomspark i magen?

Niine

Glad i forumet
Har ikke nevnt dette for gubben, dere er de første jeg diskuterer dette med. I det siste har jeg kjent noe som kan likne litt på babyspark i magen. Tror absolutt ikke jeg er gravid, for har ikke merket et halvt symptom på graviditet engang, og jeg hadde mange når jeg var gravid med tullemor. Likevel så er det så rart. Mest sannsynlig er det fordi jeg har luft i magen eller noe, men lurer på om det er noen andre som har opplevd det samme?

Har sånne fantomspark støtt og stadig selv, men aner ikke hva det kommer av.

HS sa til meg sist jeg var der,at det er veeeeldig vanlig å kjenne fantomspark mens baby er rundt 8 mnd.

Jeg har hatt det helt fra han ble født jeg!

Er nok bare fantomspark! [:D]

Njaaaa... [:)] Ikke ofte... Men hadde det også FØR jeg KUNNE ha merket bevegelser, så det var nok bare leamus.

Har det masse selv, var noen som skrev et sted på BV at det er tarmene som enda ikke er helt på plass etter graviditeten. Er helt vanlig at det varer opp til et år etter fødsel!

Jeg hadde det i nesten ett år etter fødsel med førstemann. Denne gangen hadde jeg det de første 4 mnd ca. Litt creepy [:D]

ORIGINAL: Hybelkaninen

Har det masse selv, var noen som skrev et sted på BV at det er tarmene som enda ikke er helt på plass etter graviditeten. Er helt vanlig at det varer opp til et år etter fødsel!

Sign. Men det har begynt å roe seg ned litt her.. men merkelig når det står på [:)]

Jeg har kjent slikt flere ganger siden vetlo kom ut og HS sa at tarmer og alt annet har jo måttet flytte seg litt for å gjøre plass til det lille vidunderet og når da vidunderet kom ut så fikk tarmene god plass til å bevege seg rundt og det er når tarmene beveger seg at det kjennes ut som små spark. [;)]
Men at dette skal gi seg til slutt når alt er "komt på plass" igjen. [;)]

det har jeg! Titt og ofte! Er litt koselig syns jeg da.. Selv om jeg ikke er gravid, så er det liksom et minne om de to små som har vært i magen min. Husker jeg kjente det mye etter førstemann også [:)]

Men "sparkene" er såpass langt oppe på magen at det umulig kan være en liten bebis som koser seg inni der [:)]

Tusen takk for tilbakemeldingene, jenter. Har aldri hørt om dette før jeg. Ingen som har nevnt det på helsestasjonen eller andre steder, men vi har jo hatt andre ting å snakke om der. Begynte virkelig å lure på om jeg var skikkelig rar. [:D]

jeg har også kjent en del, men har hørt at detkommer av at tarmene ligger litt annerledes en stund etter man har født, så luft kjennes ut som spark

Ja har kjent ein del eg og.. begynte virkelig å lura ein periode, men leste så her inne at mange hadde opplevd da samme! Synst da e både herlig og litt rart å kjenna disse "sparkene"
Savne graviditeten då!
 Hinn dagen var da so gale at eg kunne tydelig kjenna da me hånden min.Da var de bevegelsene og stakk ut.
Litt ekkelt å tenka på at da e tarmene synst eg[X(]

ORIGINAL: Cameleon

HS sa til meg sist jeg var der,at det er veeeeldig vanlig å kjenne fantomspark mens baby er rundt 8 mnd.

Stemmer veldig bra på meg :) Ble skikkelig nervøs, var jo så autentisk!! plutselig gikk det bort :)

Har også noen fantomspark. Her en dag tok jeg meg selv i å tenke: oj.. der sparka babyen! Så koselig! Akkurat som den naturligste tingen i verden.. så kom jeg jo på at jeg er ikke gravid, og skal innrømme at jeg ble litt lei meg. Savner magen, sparka, spenningen osv. 

Back
Topp