fantom-spark!

Vesten

Forumet er livet
uææh..får helt noia.. har i det siste hatt ekstemt mye "spark" og "tumling"bevegelse i magen
Får mest midt på magen og opp mot ribbeina.

Har ingen mage, og de bevegelsene får man når man er 15-20 uker på vei og oppover
Kan umulig være gravid , har hatt hormonspiral i 2 år. og tatt negative tester tidligere når eg "inbiller " meg allslags symptomer.

E det fler som merker noe sånt? er to og et halvt år siden eg va gravid..
Lure på hva d kommer av..:p

Jeg har litt fantomspark nå, men bare 2,5 uke siden jeg fødte da :p

Velkommen i klubben! Skreiv en tråd om denne for noen uker siden, og siden den gang har jeg tatt 11 graviditetstester. :p Jeg har itilegg lagt på meg. Har også hormonspiral, men har bare hatt den i 6 mnd.

..har i tillegg ømme brystvorter og vondt i eggstokkene innimellom siden eg satt inn spiralen (EL-smerter)

æææh..må nok bare bestille en pakke til av de billigstrimlene så eg får roa nerva litt....:-O

Har det jeg og, blir like overraska hver gang jeg kjenner det:o har ikke tatt noen tester, men har hatt det lenge nok til at det burde vært en baby her nå, så er rimelig sikker det bare er magen og hodet som kødder med meg:p

Har også det, hatt det med ujevne mellomrom siden fødsel for 4,5 år siden.

Helt merkelig! Det kjennes virkelig ut som spark, hadde aldri den følelsen før jeg ble gravid. Har dessverre ikke vært noen ny baby som har sparket fra seg :-)

Jeg hadde det noen uker etter fødsel

Hadde fantomspark i mange år. :p Gikk også på hormonspiralen. Måtte inn på ul for å kikke. Jeg var sikker på at det var en baby inni der jo :o :p

godt det er flere enn meg ,,,er skikkelig ubehagelig ... trudde ikkje det var normalt så lenge etter fødsel
..er nok bare tarmgass eller "leamus" i magemusklene.. men føles helt livvaktig :-P

Jaa det er sykt! Har tatt en graviditetstest Pga det faktisk (a) haha kjennes jo så ekte ut

Jeg har også opplevd dette, faktisk har magen beveget på seg når jeg ligger på rygg... Det er jo bare luft/tarmene som får kjørt seg :p men man blir mye mer oppmerksom når man har kjent ekte babyspark før :)

Godt å høre at det er flere. Jeg har alltid tenkt at det kan jo ikke gå ann, men jo det gjør det. Og det føles helt ekte. :-)

Back
Topp