Fante vs Solo

Minni84

Forumet er livet
Hva syns du er best??[:D]

Etter jeg ble gravid så er Solo tingen hvis jeg skal ha brus.. Men jeg kjøpte aldri den før.. Rart det der asså![8D][:D]

Smakte Fanta her en dag, men den var jo ikke god i det hele tatt, den smakte så kunstig på en måte.. Solo er mye friskere i smaken[:)]

Solo er best, ikke så klissete og mer naturlig enn solo. [:)]

Aldri vært noe gla i Fanta.. skal jeg ha en gul brus blir det Solo.. ellers så er jeg egentlig litt Coca coliker.. hvis jeg først drikker brus er cola med isbiter aller best:)

ORIGINAL: suki

Ja Solo er best!!! Fikk også akkut lyst på Solo når jeg var på restaurant her om dagen, men de hadde seff kun Fanta. Og det er ikke like godt.

Kan faktisk ikke huske å ha sett Solo på restauranter.. Det burde de hatt asså!![8D][:D]

ORIGINAL: #Bolla.#

liker best Solo[;)]

liker best Solo[;)]

Liker best fanta jeg[:D]

Drikker ikke noe særlig med brus men ble jeg "tvunget" til å velge hadde det nok blitt Solo.

solo er absolutt best [:D]

Solo!
Fanta er for kunstig...

Solo er favorittbrusen (og pepsi max da) [:D]

liker best Solo[;)]

ORIGINAL: Minni84

Hva syns du er best??[:D]

Etter jeg ble gravid så er Solo tingen hvis jeg skal ha brus.. Men jeg kjøpte aldri den før.. Rart det der asså![8D][:D]

Smakte Fanta her en dag, men den var jo ikke god i det hele tatt, den smakte så kunstig på en måte.. Solo er mye friskere i smaken[:)]

Akkurat det skjedde meg også!!
har ALLTID drukket cola, men plutselig måtte jeg ha solo [:D]

solo e bæst..

Definitivt solo!!

Back
Topp