Fantasy

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som liker det her? Jeg var skikkelig fan før, digget Ringenes herre, Game of thrones, twilight, lost, heroes osv osv.
Var å så The Maze Runner på kino igår, men jeg merker at jeg er litt lei. Og lettskremt!
Istedenfor å kose meg så sitter jeg å tenker på logiske brister i handlingen.
Har endret meg litt etter jeg fikk barn tror jeg.
Digget jo Game of thrones da det kom, og leste de første fire bøkene.
Men ettersom tiden har gått så har jeg bare blitt mer og mer lei.
Synes egentlig det er litt trist, for det var jo en stor interesse jeg hadde.

Ja, Ringenes Herre maraton hadde jeg for ikke lenge siden. Samme med Twilight :P True Blood, Game of Thrones. Maze Runner så jeg sist helg :P Syns den var kjekk da :D Og gleder meg til nr 2 kommer. Nå er det å vente i spenning på den siste Hobbiten og den siste til Hunger Games. Har også lest alle bøkene til Hunger Games, Twilight og holder på med Eragon ;)

Lost likte jeg aldri da :P Ble altfor langt og kjedelig syns jeg :P

Også spilt WoW i 6 år, ikke nå lengre da tiden ikke strakk til :P Men må innrømme jeg enda savner det litt. Og før noen sier noe på det, spilte jeg kun når unga sov eller jeg var alene hjemme. Mannen var ikke fan av å glo på meg han heller så :P

Tja det er litt sånn både og med meg og fantasy :P Klarer ikke alltid å bestemme meg om jeg liker det eller ikke :P

Aldri vært noen fan av fantasy.

Alltid vært :) Var veldig skeptisk da de begynte å bli filmatisert, men de store; LOTR, HP og GOT ble jo riktig bra!

Liker generelt historier som er ute av denne tidsalderen, så ser alt jeg kommer over av kostymedrama!

Men nå sitter jeg faktisk og ser Gossip Girl :p (som bokstavelig talt er kostymedrama!)

Liker flere serier og filmer som twilight, the host, hobbiten, hunger games, vampire diaries, true blood osv :)
Har lest en del bøker også, twilight, the host, eragon, true blood, hunger games, skyggejegerne osv :P
Men jeg liker mye annet også da :P

Det jeg likte med fantasy var å drømme seg bort i en annen verden, liksom koble ut mentalt. Og så er deg mye spenning da:)
Hunger games 2 har jeg ikke sett enda, synes nr 1 var så skummel haha. Blir seriøst skikkelig stressa av sånn, får hjertebank og glemmer å puste!
Hobbiten 2 har jeg heller ikke sett. Hadde bekkenløsning da den gikk på kino i fjor, så det var uaktuelt å sitte stille så lenge. Og etter fødselen har alt fokus gått på ungen.
Har sett på The Walking Dead også, men tør nesten ikke mer. Hadde skikkelig mareritt en natt, var så vidt jeg turte å tisse da jeg våkna.

Er stor fantasyfan! Har absolutt ikke forandret meg etter tre barn Jeg ble mer lettskremt etter jeg fikk førstemann men det har gått over på noe vis... (Merkelig?) Det eneste som er annerledes nå er at jeg ikke finner tid til å lese bøker mer! Lydbok på trilleturer er det jeg får til...

Elsker fantasy og sci-fi. Rømme til en annen verden, der det umulige er mulig. :)

♥Harry Potter♥ Avatar, Ringenes herre, Twilight, Hunger games. Blir aldri lei :D

Og selvfølgelig det meste fra Tim Burton♥:
-Corpse Bride
-Charlie og sjokoladefabrikken
- Edward Scissorhands
-Sweeney Todd
-Alice in wonderland
-Dark shadows
-The nightmare before christmas

Er stor fantasyfan! Har absolutt ikke forandret meg etter tre barn Jeg ble mer lettskremt etter jeg fikk førstemann men det har gått over på noe vis... (Merkelig?) Det eneste som er annerledes nå er at jeg ikke finner tid til å lese bøker mer! Lydbok på trilleturer er det jeg får til...
Håper det går over for meg også. Før var jeg ikke så lettskremt, men nå har jeg nerver av pudding:D

Og selvfølgelig det meste fra Tim Burton♥:
-Corpse Bride
-Charlie og sjokoladefabrikken
- Edward Scissorhands
-Sweeney Todd
-Alice in wonderland
-Dark shadows
-The nightmare before christmas
Der er ikke jeg helt fan altså, får litt gåsehud på ryggen av det!

Liker nesten alt som er nevnt over her, men går i perioder. Har en laaaang periode med lesing og film/serie-titting til den store gullmedalje før jeg har en laaang periode uten fordi jeg blir litt lei ;)
Nevner Black Dagger Brotherhood/Den sorte dolks brorskap av J.R. Ward siden den ikke var nevnt her :p

Aldri vært noen stor fan, kan se enkelt filmer og bli fenget, men det blir mer pga mye handling e.l ikke selve historien

Back
Topp