lenemor
Forumet er livet
Svigermor svippet innom her i går formiddag på vei til jobb - hun skulle bare fortelle at hun har vært i Ålesund og kjøpt bunad til Johanna (barnebunaden hennes er snart ferdig - den skal kunne brukes frem til hun er en konfirmant, og nå får hun altså voksenbunad også, som blir konfirmasjonsgave). Og så inviterte hun oss til dem på julaften (heldigvis, for det har vi håpet på). Snakket litt løst og fast, blant annet spurte hun hvem jeg hadde fått en pakke med kremer og sånt som sto i gangen av. Fortalte at det var fra mamma, og at det sikkert var fordi hun hadde sendt meg penger da August ble født, og jeg trodde det var til han og hadde handlet babyting for pengene, og så viste det seg at det var til meg. Sa at hadde jeg visst det kunne jeg handlet den stellebagen jeg ønsker meg, men at jeg snart får penger fra NAV (om bare denne søknaden min går igjennom snart).
Svigermor reiste, og en time senere gikk det i døra - og der står svigermor med en stor brun papirpose... og oppi ligger stellebagen jeg ønsker meg. Den koster 900 kroner, så jeg fikk litt panikk og sa at jeg ikke kunne ta imot, men hun insisterte. Så nå har jeg fineste stellebagen og er sååå glad. Jeg har en fantastisk svigermor
(nå høres det ut som om jeg er glad i henne bare fordi hun kjøper ting, og sånn er det ikke altså - hun er fantastisk uansett)
Her er forresten bagen min: http://kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=490179&b_kid=237829 (jeg har i brun da, som vogna)
Svigermor reiste, og en time senere gikk det i døra - og der står svigermor med en stor brun papirpose... og oppi ligger stellebagen jeg ønsker meg. Den koster 900 kroner, så jeg fikk litt panikk og sa at jeg ikke kunne ta imot, men hun insisterte. Så nå har jeg fineste stellebagen og er sååå glad. Jeg har en fantastisk svigermor
(nå høres det ut som om jeg er glad i henne bare fordi hun kjøper ting, og sånn er det ikke altså - hun er fantastisk uansett)
Her er forresten bagen min: http://kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=490179&b_kid=237829 (jeg har i brun da, som vogna)