fantastiske svigermor!

martesofie

Glad i forumet
Fikk plutselig besøk av svigermor i sted! Hun hadde vært i byen idag og handlet litt sa hun.. Plutselig tar hun frem en ullbody, en ullpyjamas, en fleecedress, dun pute og teppe + teppetrekk og laken til dette! Hun hadde altså handlet for mye over 1000 kr, for de klærne var absolutt ikke billige og jeg regner med at teppene og puta ikke er så fryktelig billig det heller :o i tillegg er det hun som har kjøpt vognposen til oss og den kostet 1300! Nesten så jeg synes det er litt ubehagelig, men blir jo selvsagt kjempeglad :D utrolig snilt av henne å gjøre alt dette av helt fri vilje! [:)]

Så snilt av henne! Det er da koselig det! Er det første barnebarnet hennes??? Er jo uansett veldig stas med barnebarn har jeg inntrykk av. Hos oss bygger svigerfar vugge og dama hans strikker hentesett med lue og sokker og vognteppe og bukse og jakke...
Svigermor har 3 fra før, så for henne er det ikke fult sååå spennende, men hun gleder seg jo veldig for det [:D]
Og mamman min... hun er og i hundre [:D]

Oj, så heldig du er som får vogna sponsa :D Ja! Hun har jo 2 barnebarn fra før da + at broren til sambo og damen skal ha en til :p og hun har termin dagen før meg! blir mye handling på svigermor fremover hvis hun fortsetter slik :p

Dama til broren til sambo hvisket meg også i øret her om dagen at svigermor har betalt noen for å strikke et slik hentesett til meg :p Hun viste ikke at det var en overraskelse så forsnakket seg litt ;p

Ja er litt sånn her og. Dama til storebror til mannen min skal ha nå i begynnelsen av mai, så det er jo bare 3 mnd. imellom. Men uansett koselig med llitt familieøkning da [:D]

mm! gøy når man får litt rundt samme tidsrom :D

Ja er jo det, da kan de leke sammen og blir liksom i passe alder. Koselig det. Gleder meg å bli Tante igjen, jeg og [:D] Selv om det "bare" er filletante [:D] (hihi, rart ord egentlig).

mm, jeg også! ja, igrunn et veldig merkelig ord :p det høres ikke så fryktelig bra ut da! syns det skulle ha vært et litt finere ord for det :p

ORIGINAL: Vugge

Så heldig du er!!! :)

Godt å høre noen skryter av svigermødrene sine! Har vært inne på noen andre forum og sett hvordan de klager, og de burde jo bare være takknemlig for at de har svigermødre i det hele tatt. Skulle gjerne hatt en jeg som hadde shoppet til meg eller bare kommet innom på en prat!
Høres ut som en stolt kommende bestemor! [:)]

Ja, veldig hyggelig :D har ikke vært noe tull med min svigermor, så er heldig sånn sett!

Jepp, enig i det. Ja ja, de blir nå tantebarna mine uansett, de og [:)]

Ja, ikke vits i å henge seg opp i hva vi kalles :p er jo ikke akkurat slik at de kaller oss for "fille" tante uansett :p

Grrrrpsss, nei, heldigvis ikke (tenk, DET hadde vært forferdelig!!!)

ja, hadde igrunn vært ganske kjedelig :p

Har litt av det samme her! Har fåreløpig ikke fått så mye til neste mann men fikk penger til vogn til storebror, låner skinnpose, får låne en til neste mann også, får vinter sko får tøy (fikk nå nettopp en allkværsjakke for 700kr) helt utrolig å ha sånne svigermødre! Ja som du sier du føler deg litt utilpass, men ser at de er bare glad for å kunne gi noe til barnebarna [:)]

Back
Topp