fantastisk

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Har endelig på mange måter begynt å gå opp for meg at jeg er gravid!!!! Og den følelsen er så fantastisk! Tenker ofte på at det er ikke mange ganger i et liv man får oppleve de overveldende følelsene fra spenningen før ikm, positiv test, de første nervepirrende 12 ukene, første ul, første hjertelyd og det å nå (for min del) begynner å fortelle folk at vi venter barn i september, magen og livmoren vokser, første sparken. Herregud, damer, nyt det og føl på hvor fantastisk heldige dere er!!! Vi får oppleve det, kjenne det, leve med det og være et hjem i 9 mnd! :)

Jeg er lykkelig gravid!

For et herlig innlegg! :D
Her begynner det også å gå mer og mer opp for meg at jeg er gravid, og at denne gangen SKAL det gå bra :)
Er 15+5 og skal på OUL om 3uker, da blir det nok offentlig-gjøring etterpå :)

Kjenner veldig på den lykkefølelsen jeg også. Magen som gradvis vokser, første spark og kjærligheten jeg allerede føler overfor den lille skatten vår i magen. Blikkene samboeren min sender meg når han innimellom innser at han skal bli pappa ❤️ Jeg er gradvis i bedre form og gleder meg mer og mer for hver dag ❤️:) Vi er heldige!

Kjenner veldig på den lykkefølelsen jeg også. Magen som gradvis vokser, første spark og kjærligheten jeg allerede føler overfor den lille skatten vår i magen. Blikkene samboeren min sender meg når han innimellom innser at han skal bli pappa ❤️ Jeg er gradvis i bedre form og gleder meg mer og mer for hver dag ❤️:) Vi er heldige!

Og ikke minst den fantastiske gleden ved det å fortelle mine nærmeste at de skal bli besteforeldre, tanter, onkler for første gang :)

Helt fantastisk!!!

Flott innlegg! :) Vi er virkelig heldige! :) Formen min er bare helt suuuper om dagen, og jeg er så lykkelig! Har fortalt familien min om babyen, og snart skal vi overraske svigers og sønnen vår <3 Det eneste som er litt trist, er at det er aller mest sannsynlig at dette er siste graviditeten min (vil bare ha to barn..). Men derfor nyter jeg den litt ekstra nå!

Flott innlegg! :) Vi er virkelig heldige! :) Formen min er bare helt suuuper om dagen, og jeg er så lykkelig! Har fortalt familien min om babyen, og snart skal vi overraske svigers og sønnen vår <3 Det eneste som er litt trist, er at det er aller mest sannsynlig at dette er siste graviditeten min (vil bare ha to barn..). Men derfor nyter jeg den litt ekstra nå!
Da må du nyte den ekstra mye!! :) fantastiske kroppen! Jeg merker jeg nyter denne graviditeten på en helt annen måte enn den forje, forde om jeg nok mest sannsynlig vil ha en til om noen år :)

Har ikke gått opp for meg helt enda, har nok litt med atdet var veldig lite plaplanlagt og frem til uke 12 gikk tiden med på å ta ett valg!

Men gleder meg alikevel veldig til oul på fredag, tror det går mere opp for meg da:) har ihvertfall en stolr kommende storesøster som gleder seg mye:)

Så koselig!! :D
Dette begynner sakte, men sikkert å gå opp for meg og, og det er sååå fint :D

idag gikk det endelig opp for meg at vi skal bli foreldre :) fikk endelig barnevogna på plass i gangen, åh den følelsen <3 og litt over 1uke til vi skal på oul, og forhåpentligvis får vite kjønnet :D gleder meg sååå mye <3

Back
Topp