fantastisk!!

mormarion

Gift med forumet
wohoo! Bra start på uken gitt!
Simon våknet halv 7, helt greit, siden han sov hele natten.
08.20 var vi ute av huset på vei ned til legen for å ta kontroll blodprøver pga Remicaden.
Var fremme 08.30, og fikk komme inn på laben med en gang. De syns jeg var ganske bleik, og jeg sa at jeg var ikke helt i toppform i dag, men det var nok ingenting.
Så de tok en crp i tillegg. den var på hysteriske 194!! Jada, flott! Inn til legen. Streptokokker i halsen, og ørebetennelse på begge ørene! Legen ringte haukeland, som ville ha meg inn umiddelbart, fordi kroppen tåler infeksjoner veldig dårlig grunnet remicaden. Jeg klarte å syte meg til å se det ann til i morgen. Og fikk en hestekur med flagyl! Trasket hjem igjen(BARE oppover bakker) og følte meg helt ødelagt.

Så var det bare å underholde lillegutt til det var sovetid for han. Nå sover han, og sambo skal prøve å gå tidligere fra jobb i dag, siden jeg har fått streng beskjed om å holde sengen.

å så jeg ELSKER å være syk! NOT!

nie, ææææssssj da.. Nå får det vel snart være nok sykdom for deg vel.. Ønsker deg masse god bedring.

klemmepå..

huffa meg da[:(][:(] håper du kommer deg snart.......
Sender masse gode tanker og klemmer til deg og en God bedring klem

Nei så kjipt. [:'(] Du får ha masse god bedring. Krysser fingra for at du slipper for mye sykehus denne gangen.

ORIGINAL: Rosa termos

Uff...[:(] Alt du skal gå igjennom da!! Ønsker deg riktig god bedring snuppa[:)]

ORIGINAL: Rosa termos

Uff...[:(] Alt du skal gå igjennom da!! Ønsker deg riktig god bedring snuppa[:)]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Nei så kjipt. [:'(] Du får ha masse god bedring. Krysser fingra for at du slipper for mye sykehus denne gangen.

Huffamegen da..   :(     NÅ må du begynne å ta vare på deg selv også!! :)   Få samboeren hjem fra jobb og kryp godt under dyna!

STOR god bedring's-klem fra meg

God bedring [:)]

Håper du kommer deg fort. [:D]

ORIGINAL: Windy

Huffamegen da..   :(     NÅ må du begynne å ta vare på deg selv også!! :)   Få samboeren hjem fra jobb og kryp godt under dyna!

ORIGINAL: Windy

Sambo kom ikke hjem før 17.30, fordi han har hatt intervjuer hele dagen. Han skal ansette nye folk og kunne ikke gå fra jobb:(
Så ble en slitsom dag. Men Aurora fikk komme til mormor og morfar etter bhg, og imorgen skal Simon til mormor og kose seg så jeg kan slappe av. Ene trommehinnen sprakk for en time siden, og kjenner at den venstre snart sprekker også. Så blir vel å sitte å sove i natt ja[:'(]

Back
Topp