Fantastisk TUL i dag

Lillefrø

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
a2ca30bae6387edeac580606b1a6daff.jpg

Virkelig god følelse i dag etter TUL. Der hva det en liten sprellende bamsemums[emoji76] fine hjerteslag. Eneste at jeg trudde jeg var 11+2 men legen sa 9+5. Jeg viste jo ikke helt når eggløsning var. Er det mange som velger å ta en TUL til for å sjekke at det er friskt,å sjekke organer som de ikke ser før uke 12?

Se på det flotte bilde! Nydelig [emoji5] Så herlig å få se at alt er bare bra [emoji173]️ Fikk du innvendig eller utvendig ul?

Se på det flotte bilde! Nydelig [emoji5] Så herlig å få se at alt er bare bra [emoji173]️ Fikk du innvendig eller utvendig ul?

Takk[emoji4][emoji76] superstolt selv. Var innvendig ja. Fikk helt klart best innsyn da mente gynekologen[emoji4]

Så flott bilde :) Og så stor forskjell fra det jeg så på min TUL i går! Jeg trodde jeg var 9+0, men ble satt tilbake til 8+4. Det skjer tydeligvis MYE på en uke :)
Valgte å bestille ny TUL i uke 12 når organutviklingen er ferdig for å sjekke ståa da. Synes det blir for lenge å vente til OUL..

Så fantastisk.. herlig bilde av en miniatyr baby ♡♡♡

Takk[emoji76] veldig fornøyd selv[emoji4] alt ble med et litt mer virkelig[emoji5] spesiel opplevelse å se den lille på stor skjerm[emoji76] vært litt bekymret et periode grunnet jeg ikke har kjent noe sæli til graviditeten[emoji28]men ingen fare. Var en sprell liten baby der gitt[emoji4]har veldig lyst å dra tilbake i uke 12 å se ståa da at alt er som det skal. Lenge til OUL[emoji85]

Takk[emoji76] veldig fornøyd selv[emoji4] alt ble med et litt mer virkelig[emoji5] spesiel opplevelse å se den lille på stor skjerm[emoji76] vært litt bekymret et periode grunnet jeg ikke har kjent noe sæli til graviditeten[emoji28]men ingen fare. Var en sprell liten baby der gitt[emoji4]har veldig lyst å dra tilbake i uke 12 å se ståa da at alt er som det skal. Lenge til OUL[emoji85]
Jeg var på ul i går, og det var så kjapt gjort at jeg også har lyst å ta en ny ul rundt uke 12 for se se, og fjerne få bilder. Fikk ikke noen bilder i går :oops:

Så fin❤ Er så fantastisk å se når det er en bra ul apparat :)vi er noen som blir flyttet tilbake,men så lenge alt er bra gjør ikke det så mye:) jeg skal ta igjen i uke 12 men det er fordi jeg er redd det er noe galt,for så å finne det ut i uke 18 å må igjennom enda en senabort. For det takler jeg ikke:( Så her blir det 12-14-16 for å se at nyrene utvikler seg som de skal

Jeg var på ul i går, og det var så kjapt gjort at jeg også har lyst å ta en ny ul rundt uke 12 for se se, og fjerne få bilder. Fikk ikke noen bilder i går :oops:

Vet ikke hva som er normalt angående bilder. Men betalte 1250kr for ultralyden da på privat klinikk i trondheim. Syns det absolutt var verdt d[emoji4]

Så deilig! Og for et fint bilde :D Skal på TUL selv neste om 2 uker, da er jeg 11 uker på vei! Gleder meg sånn!!

Back
Topp