Fantastisk opplevelse!!!=)

mollimi

Blir kjent med forumet
På torsdag halv 5 ringte min søster og fortalte at vannet var gått. Det var planlagt at jeg skulle være med på fødselen da hennes mann var bortreist i forbindelse med jobben.

Vi kjørte på sykehuset og der ville de egentlig sende henne hjem da det ikke var noe særlig med rier. Men da hun forklarte at de to første kom veldig fort, fikk vi fødestue. Og godt var det for riene startet med en gang. Da var klokken ca.6.

Søsteren min gikk fram og tilbake på gulvet mens hun hadde rier. Vi pratet og hadde det koslig, og riene var ikke så galne. Halv 9 sjekket jordmoren åpning, og da var det 5 cm. Men med en gang hun gikk ut, ble det fart i sakene!
Riene ble plutselig veldig vonde og hun kastet opp. Plutselig følte hun trykketrang. Jeg ringte på jordmor og hun kom . Da var det gått fra 5 til 10 cm på en halvtime!! Vi fikk henne over i senga, og etter ca 3 pressrier var den nydeligste lille prinsen ute!!

Det var en helt utrolig opplevelse, og jeg håper virkelig at min egen fødsel i mars blir like fin som denne (det var nemlig ikke den første fødselen jeg hadde i oktober 07..)

uff er så sentimental for tiden jeg at jeg begynte å gråte litt for jeg ble så rørt:) hørtes ut som en fin opplevelse for deg å få være med henne. Gratulerer som Tante til en nydelig prins=)

ååå sååå koselig at det gikk så fint [:)] Kan tenke meg det er en utrolig opplevelse [:D]

GRATULERER SOM NYBAKT TANTE [:)]

ORIGINAL: gledermeg88

ååå sååå koselig at det gikk så fint [:)] Kan tenke meg det er en utrolig opplevelse [:D]

GRATULERER SOM NYBAKT TANTE [:)]

Så koselig... Gratulerer så mye... Noen som har det sier jeg bare.... Har gått MANGE timer med mine fødsler....Men det er verdt det etterpå....

Åh, så koselig!
Gratulerer som tante da [:D]

tusen takk skal dere ha[:)] [:D]

Min andre søster fikk en liten jente for 7 uker siden, så her i familien er det bare babylykke for tiden

For en utrolig opplevelse det må være..
Håper jeg å får mulighet til det en eller anna gang i livet.
Må være en fantastisk følelse..
Gratulere så masse med tante barnet.
God klem..

åååå gratulera så massemasse[:D]eg va me søsterå mi på ul å såg på tatebabyen min å syns d va heilt fantastisk!så tenk å få vær me på fødselen!!!![:D][:D]så fint alt jekk så for å bra!hørtes ut som ein drømmefødsel[:D]

kosa deg masse som nybakt tante[:D][:D]

Så heldig du var, det er jo en opplevelse for livet[:D] Koselig å lese[:D][:D]

Back
Topp