Fantastisk elev!

Januarmamma87

Elsker forumet
Januarlykke 2016
2cb35970dac76afcd8affa9cca7aa011

Fikk gave av ei av elevene jeg har i dag (er bare faglærer, så har kun klassen 3 timer i uka). Hun hadde sydd kjole til prinsessa i magen og ikke nok med det, hun hadde også sydd til kommende storesøster slik at de kan ha matchende kjoler! :-D Så utolig fint og så utrolig snilt:-) Passa ekstra godt i dag som jeg egentlig ikke hadde tenkt å gå pga lite søvn:-) Så glad jeg endte opp på jobb, var siste timen jeg hadde dem før jul/permisjon:-)

2cb35970dac76afcd8affa9cca7aa011

Fikk gave av ei av elevene jeg har i dag (er bare faglærer, så har kun klassen 3 timer i uka). Hun hadde sydd kjole til prinsessa i magen og ikke nok med det, hun hadde også sydd til kommende storesøster slik at de kan ha matchende kjoler! :-D Så utolig fint og så utrolig snilt:-) Passa ekstra godt i dag som jeg egentlig ikke hadde tenkt å gå pga lite søvn:-) Så glad jeg endte opp på jobb, var siste timen jeg hadde dem før jul/permisjon:-)

Så utrolig koselig :D <3

Så utrolig kjekt!! :) det finnes nesten ingenting kjekkere enn når elever viser at de setter pris på læreren sin.

Så koselig da! :-D skal ikke så mye til for å gjøre dagen litt bedre ;-)

Waow, så flott!! Ka klasse går hu i? Kjempefint gjort :)

Blei du ferdig me karaktersettingen? Veldig imponert at du kom deg på jobb i dag, håpe du har fått ein god og rolig ettermiddag :)

Waow, så flott!! Ka klasse går hu i? Kjempefint gjort :)

Blei du ferdig me karaktersettingen? Veldig imponert at du kom deg på jobb i dag, håpe du har fått ein god og rolig ettermiddag :)
Går i 9. klasse, ganske imponerende! :-) Hadde en klasse igjen, den tok jeg i går kveld, så nå er alt ferdig:-) Må bare levere ut vurderingsark, men det er lett gjort og kan gjøres mens jeg ser på film o.l. ;-) Ble en rolig og fin ettermiddag med jentungen, men var trøtt, så la meg samtidig som henne og sto opp halv 9 igjen, greit å få inn litt ekstra søvn:-)

Back
Topp