Fantastisk dag!!!

Lenelill

Glad i forumet
Må bare si at i Stavanger skinner solen i fra klar blå himmel!!!
Nå er det avgårde for litt morgenspinning, før dagen skal nytes i fulle drag med kaffe og kos i sentrum [:D]
Hadde en ikke vært gravid skulle dette virkelig vært dagen for årets første øl på Hansenhjørna...kanskje det blir en Munkholm [;)]
Nyt dagen jenter - gjør den til en bra dag!

Ha en fin dag du også! :)
Her er det også blå himmel og sol, så gleder meg til å sette meg ut med en tekopp og bare kose meg! Grill har vi også fått kjøpt - endelig etter over 2 år i blokk hvor det ikke var lov! [:D][:D][:D]

Her går turen også til byen i dag, i sola som fortsatt skinner. Håper de har fått ut bord på Sølvberget også, så kan vi gravide nyte andre ting enn utepils på Hansenhjørnet [;)] Uansett, Stavanger viser seg fra sin beste side i dag!!

Hehe! Stavanger er deilig idag ja[:D][:D] Jeg skal ut å shoppe babyting med ej veninne nå da:P
Men synes ikke du burde friste meg med den der øla altså:P Søren! Jaja.. Vi får ta det igjen til høsten![;)]

i like måte.. føler meg frisk og opplagt bare pga sola.. :)bare husk å ta på jakke.. på gausel er det 4 grader ennå hehe.. tipper maks 12 grader i dag..

Så HERLIG[:D] Nyyyyyydelig vær i Oslo også. Gleder meg til bytur med kjæresten, fast standar hos oss det[;)] Blir nok litt babytingtitting ja. Hmmmm hadde nok blitt første utepils her også meeeeeeen vi får bare vente.
Sol ute sol inne sol i hjerte sol i sinnet sooooooooooooool bare soooooool[:D]

Såp heldige dere er med været da!! Man blir jo sjalu, lengter etter vår og sommer jeg.

Vi hadde fint vær i går, i dag er det bare grått.. Men da skal jeg bare kose meg inne med god samvittighet! ;) 

Ja, no er våren viiiirkelig komt!! :D
Strålande vær her og, så no skal vi snart avgårde på babyshop og sjå om vi finne ei fin seng! Så skal vi på Pannekakehuset og ete lunsj!
Og i kveld er det besøk og standup! :D ÅH, for ein strålande moooooorgon!!

ORIGINAL: sicret

i like måte.. føler meg frisk og opplagt bare pga sola.. :)bare husk å ta på jakke.. på gausel er det 4 grader ennå hehe.. tipper maks 12 grader i dag..

Bor du på Gausel? Da havner vi nok i samme barselgruppe, så spennende [:)][:)]

SOOOOL! :) Og det er varmt i solveggen :) Så får rane sambo når han kommer fra jobb så jeg kan handle utemøbler imorgen!
Idag har jeg bare vært effektiv, så nå henger klesvasken ute til tørk, deilig å slippe stativet på badet.

Nydelig vær her også. Har forsøkt meg på litt luking i hagen, men jeg må nok bare konstantere at jeg ikke er i form til slikt arbeid. Må ta pauser hele tiden. Men koselig å være ute, da. 

Her skal litt om litt komme oss en tur til byen og, har en stor plan på gang men det skriver jeg mere om når jeg kommer hjem[;)]
Ellers skal vi ta ut sykklene av boden og gjør de vår klare, da blir Marcus lykkelig, kommer seg rundt til venner dobbelt så raskt [:)]
Ha en flott dag damer [:D]

åååh, jeg vil også ha VÅR!

Vi har enda tonnevis med snø og slaps.. Ikke en gresstust å se! Men asfalten er begynt å smelte frem da :)

ORIGINAL: tulla29

Ha en fin dag du også! :)
Her er det også blå himmel og sol, så gleder meg til å sette meg ut med en tekopp og bare kose meg! Grill har vi også fått kjøpt - endelig etter over 2 år i blokk hvor det ikke var lov! [:D][:D][:D]

Gud så deilig det hørtes ut med grilling i dag da!! Nyt [:D]

Godt å høre at mange også skal få nyte av den flotte dagen!!
Nå har jeg kjøpt inn fire Munkholm (!) ..aldri prøvd de før, men mange som sier det gir den rette "øl i sola" følelsen...så da prøver vi det!
[:D]

Back
Topp