fantasivenner

gamle3barnsmor

Andre møte med forumet
Min datter har en fantasivenn. Selv om hun er min tredje, er dette nytt for meg. Jeg synes det er søtt, og morsomt, men vil gjerne høre andres erfaringer også.

Min datter hadde det, ett års tid eller noe slikt. Da hun var 2-3 år .. Hadde ett veldig spesielt navn, som ikke var noe navn sånn egentlig. Men synes det var søtt og koselig jeg. Hun hadde han alltid med i hånda si, hehe. Han var så liten at han kunne sitte på hånda hennes, men hun ble kjempe sint om vi glemte han igjen når vi hadde vært på besøk. Men da stoppet jeg bare bilen å sa, men han står jo her å venter [:D] Så slapp vi han på [8D] Hehehe!!!

Hehe, herlig historie ;)
Min datter har nettopp begynt, så da har vi vel mange morsomme øyeblikk om denne figuren fremfor oss også ;) Sammen med alle de andre herlige øyeblikkene bare små barn kan gi oss!!! :)

jeg har hatt fantasivenner hele livet mitt jeg... har dem ennå liksom[:-] er det unormalt?[X(]

Nå er min litt liten enda. Men jeg hadde det selv da jeg var liten (3  år gammel ca).

Min fantasivenn var en liten gutt, en skikkelig ramp!
Det var nemlig ikke jeg som gjorde noe gæærnt, var alltid han![8D]
Han som rota på rommet mitt, han som snudde vaskebøtta og alle potteplanter på hodet. Det var han som tegna med tusj på den hvite stueveggen osv... Foreldrene min måtte slite med han ganske ofte stakkars! Til slutt ble de så vant til han at når lillebroren min kom kalte de han opp etter han! [8D][:D]
De syntes navna våre klang så bra sammen! Hehe [:)]

Lillebroren min hadde også en fantasivenn. Han het Johansen og var dataproff og hadde verdens største datamaskin![8D] Voksen mann det her altså. Ble ofte sett ravende rundt dritings i butikken til pappa, i følge broren min! [:D]

Eldste her har ei "venninne" som heter Sila. Hun dukket opp i fjor sommer, og nevnes titt og ofte. [8D]

Jeg hadde to da jeg var lita, Ingas og Una. Har ikke sett de siden da. Mohaha! [8D]

ORIGINAL: Tøsa FTW

ORIGINAL: Qualitas

jeg har hatt fantasivenner hele livet mitt jeg... har dem ennå liksom[:-] er det unormalt?[X(]

Jeg har også fantasivenner enda... Alltid hatt, men aldri noen faste liksom.
Etter behov. Og ikke nødvendigvis en bestemt person, mens andre ganger kunne det være noen jeg kjenner.
Later som de sitter med meg i bilen osv... så snakker jeg med de da.
Noen ganger kan det være kjendiser og...
Er ikke hele tiden nei, men noen ganger.
Tror det har med ensomhet å gjøre for min del.

Er jeg rar? [:-]

haha da er vi ikke alene ihverfall!

Her har det vært faste to personer helt siden jeg var lita.. er bare to jeg prater med når jeg er alene liksom. Da føles ikke huset så tomt[8D]

ORIGINAL: Tøsa FTW

ORIGINAL: Qualitas

Jeg har også fantasivenner enda... Alltid hatt, men aldri noen faste liksom.
Etter behov. Og ikke nødvendigvis en bestemt person, mens andre ganger kunne det være noen jeg kjenner.
Later som de sitter med meg i bilen osv... så snakker jeg med de da.
Noen ganger kan det være kjendiser og...
Er ikke hele tiden nei, men noen ganger.
Tror det har med ensomhet å gjøre for min del.

Er jeg rar? [:-]

Rar, nei!!

Helt normalt dette!

hehe, det var morsomt ;)
Enten så var det de som fant på alt det som var galt, eller så turte ikke barnet å gjøre ugagn lenger i frykt for å bli kastet ut :=) Effektivt virket det som det var iallefall ;)

Her har de ikke begynt å gjøre ugagn, vi krysser fingrene for at det ikke blir slik :)

Back
Topp