fantasiens flyttefolk

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Hva er det de EGENTLIG gjør?Annet enn å "hjernejogge" liksom.Flyttefolk?UPDATE ME!

Det har jeg også lurt på.. Men den ELENDIGE dubbingen gjør at jeg ikke klarer å se på lenge nok til å finne det ut [&:]

Annet enn at de løser problemer da- noe som jo er et ganske vidt begrep...

Aner ikke... Men mener det hadde passt bedre på Disney channel.. Playhouse er jo for 2-5 åringer, og jeg tror neppe de forstår hva det dreier seg om?

ORIGINAL: Maelle

Det har jeg også lurt på.. Men den ELENDIGE dubbingen gjør at jeg ikke klarer å se på lenge nok til å finne det ut [&:]

Annet enn at de løser problemer da- noe som jo er et ganske vidt begrep...

Jeg vet!Elendig serie,men jeg er ufattelig nysjerrig på hva "den røde tråden" i serien er jeg[&:]Hvor kommer liksom flyttetittelen inn i bildet?hmmmm*klø seg i huet*

ORIGINAL: [Malin]

Aner ikke... Men mener det hadde passt bedre på Disney channel.. Playhouse er jo for 2-5 åringer, og jeg tror neppe de forstår hva det dreier seg om?

nei,ikke jeg skjønner det engang.[>:]

ikke sikkert det har noe med flyttefolk eller flytting å gjøre i det heeele tatt, kanskje bare kjempedårlig norsk oversettelse[;)][8D] 

hihi,kansje,men det heter imagine movers eller noe sånt[:D]

Etter å ha googlet litt tror jeg jeg fant ut at det er et band som heter Imaginary Movers, og at de tidligere laget sanger for Disney. At de har fått en egen serie bare, som har ingen handling [&:]

ahaaaa!

ENda en grunn til å ikke se den[:D]-en serie uten lærerikt budskap ELLER noen handling[8D]

ja,disneychannel kjører playhouse disney på tidlig morgenkvist[8D]Så dagens episode(les:Reprise jeg har sett minst 20 ganger) i 6-7 tiden på disneychannel

Dei løyse problem vel [8|]

Nei veit ikkje eg egentli, veit berre at veslo mi digga musikken i den serien! Me eingong da begynne kjeme hu hoppande for å dansa [:D]

hehe leon er bare intr i tven om det musikk der.. så det er intro musikken og den når rulleteksten kommer som er populært...

ORIGINAL: ~AnnHelen~

helt rar serie, men lucas sitter klistret og ser på... så noe fengende må det være[8|]
her også sitter de klistra.....(både han på 15 mnd og han på sju)

jævla teit program!

[:D]Min treåring elsker det i alle fall,og da bryr jeg meg katta om det er teit eller ikke!
Er ikke beregnet på min alder i alle fall! Og så teit som drømmehagen er det ikke i alle fall...

ORIGINAL: Hønni Bønni

[:D]Min treåring elsker det i alle fall,og da bryr jeg meg katta om det er teit eller ikke!
Er ikke beregnet på min alder i alle fall! Og så teit som drømmehagen er det ikke i alle fall...

Back
Topp