Fant ut en ting om Natusan ammeinnlegg i dag

hissigproppen

Forumet er livet
Jeg har brukt sånne engangsinnlegg fordi jeg lekker så lite.
Og så fikk jeg mange av en venninne, for hun fikk aldri melk, og hadde ikke bruk for dem.

Så fikk jeg prøvepakkene man får med gratis med den Liberopakken eller noe, og de prøvepakkene inneholder ammeinnlegg som er mykere og tykkere enn de man kjøper selv [:-]

Litt sånn: Se hvor fine og myke innleggene er!

Så kjøper du i butikken, og tykkelsen er halvparten og mykheten ikke i nærheten en gang [>:]

ORIGINAL: Rebecca85

Kanskje det finnes 2 forskjellige typer?? Ellers er det dårlig greier ja... [:'(]

Tror det bare er en type.
Og de i prøvepakka er hudfarget på baksiden, og dermed syns de ikke så godt gjennom.

De andre er hvite og lyyyser AMMEINNLEGG laaang vei [&:]

ORIGINAL: September Skattene

Jeg lurer på om det er to typer .. Jeg fant alltid bare de hvite, mens jeg vet om
andre som handlet i ande butikke og fikk "hudfarget". Er så lenge siden så husker ikke hvem butikker [&:]
Hmmm....
Nesten så jeg må shoppe rundt og finne ut for å tilfredstille min egen nysgjerrighet,.
Men jeg trenger ikke flere ammeinnlegg på en stunf heller..

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Kanskje det finnes 2 forskjellige typer?? Ellers er det dårlig greier ja... [:'(]

Og de i prøvepakka er hudfarget på baksiden, og dermed syns de ikke så godt gjennom.

Send Natusan en mail og spør om det finnes to typer, eller om de prøver å lure kundene!

ORIGINAL: veldiglyst

Send Natusan en mail og spør om det finnes to typer, eller om de prøver å lure kundene!

Ja, jeg blir vel nødt til det [:D]

Men flere som tror det finnes to typer ser jeg.

Men åssen ser man det utenpå boksen mon tro? [8|]

Bør jo stå på eska om de er hudfargede/beige eller hvite [8|]

Jeg har kjøpt de hudfargede på Rema og andre vanlige butikker. Trodde bare de hadde bytta ut de hvite med hudfargede jeg, for alle pakker jeg kjøpte var hudfarga.

det finnes to typer! den du kjøper i butikken er jo natusan, men den du får i liberopakka er fra avent!

det finnes nok to typer. 

ORIGINAL: nicolaisinmamma

det finnes to typer! den du kjøper i butikken er jo natusan, men den du får i liberopakka er fra avent!

Var Natusan de hudfarga som jeg kjøpte..

ORIGINAL: aita

Eg fikk natusane sine i babypakka og, sånn som du.

Og det finnes to typa av natusan sine. Boksane er heilt like, utenom at på den med dei som var i babypakka er dei hudfarga uttapå boksen og. Når eg skulle kjøpe nye etter å ha brukt ein boks, hadde dei berre dei kvite. Dei var mykje dårligare enn dei hudfarga, og dei selle dei ikkje her [:@]

Men hudfarga eller kvite, min erfaring så langt er at natusan sine ammeinnlegg er nokken av dei dårligaste. Prøv heller chicco eller avent [:)]

Jeg lekker så lite at det ikke er så farlig.

Jeg lekker faktisk bare de gangene jeg ikke tar ammeinnlegg [:-][>:]
Tenker at NÅ lekker jeg vel ikke, så da trenger jeg ikke innlegg... Og DA blir det vått [:'(]

vet,har heller ikke sett dem tykke i butikken...
kanskje vi må sende en mail?

Back
Topp