Ja, den minste av demOii! Så tidelig! Jeg tør enda ikke prøve, redd jeg ikke finner den ig blir skuffa:/ har du sånn angelsound som ikke teller hjerteslag eller? Sånn hvit og rosa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den minste av demOii! Så tidelig! Jeg tør enda ikke prøve, redd jeg ikke finner den ig blir skuffa:/ har du sånn angelsound som ikke teller hjerteslag eller? Sånn hvit og rosa?
Har noen av dere opplevd å finne hjertelyd og så plutselig ikke finne den?
Jeg fant den litt senere på dagenJepp. Fant den igår, men ikke idaghelt vanlig
Jepp! Skjedde ofte med første, selv etter oul. Derfor jeg ikke vil prøve så mye denne gang, for vet at jeg uansett kjenner på angsten når jeg ikke finner...Har noen av dere opplevd å finne hjertelyd og så plutselig ikke finne den?
Jeg fant den litt senere på dagenJeg vet det egentlig er vanlig, men ble så redd for det.. Er det mulig
haha
Tror nok det er fornuftig å ikke stresse med det. Babyen er jo så liten, og den skal ligge i ganske riktig vinkel for at du skal kunne høre det allerede i uke 8.. Prøv igjen om et par ukerPrøvde igjen og finner den selvsagt ikke. Prøver å ikke stresse, men så kommer de teite tankene: "jammen jeg fant den jo igår.. har noe skjedd siden da?" Osv. Fornuften VET at det er skremmende tidlig å finne lyden i uke 8 og at det mest sannsynlig var flaks. Men fant den liksom på samme sted to ganger samme dag, men har ikke funnet den etter det.
Tror jeg pakker vekk doppleren for en uke- to! Jeg fant den jo tross alt igår <3
Tror nok det er fornuftig å ikke stresse med det. Babyen er jo så liten, og den skal ligge i ganske riktig vinkel for at du skal kunne høre det allerede i uke 8.. Prøv igjen om et par uker![]()
Ja ikke sant! Man blir stressa for det:/ Sist jeg hørte hjertelyd tegnet jeg et lite merke der jeg hørte sånn at jeg kan ta på samme sted neste gangPrøvde igjen og finner den selvsagt ikke. Prøver å ikke stresse, men så kommer de teite tankene: "jammen jeg fant den jo igår.. har noe skjedd siden da?" Osv. Fornuften VET at det er skremmende tidlig å finne lyden i uke 8 og at det mest sannsynlig var flaks. Men fant den liksom på samme sted to ganger samme dag, men har ikke funnet den etter det.
Tror jeg pakker vekk doppleren for en uke- to! Jeg fant den jo tross alt igår <3