Fant nettopp hjertelyd ned doppler <3

Oii! Så tidelig! Jeg tør enda ikke prøve, redd jeg ikke finner den ig blir skuffa:/ har du sånn angelsound som ikke teller hjerteslag eller? Sånn hvit og rosa?
Ja, den minste av dem :) telte hjerteslag selv og havnet på rundt 160 slag i minuttet:) husker så godt lyden fra da jeg var gravid med datteren min, er ikke til å ta feil av:)

Har noen av dere opplevd å finne hjertelyd og så plutselig ikke finne den?

Jeg fant den litt senere på dagen :) Jeg vet det egentlig er vanlig, men ble så redd for det.. Er det mulig :p haha

Prøvde igjen og finner den selvsagt ikke. Prøver å ikke stresse, men så kommer de teite tankene: "jammen jeg fant den jo igår.. har noe skjedd siden da?" Osv. Fornuften VET at det er skremmende tidlig å finne lyden i uke 8 og at det mest sannsynlig var flaks. Men fant den liksom på samme sted to ganger samme dag, men har ikke funnet den etter det.

Tror jeg pakker vekk doppleren for en uke- to! Jeg fant den jo tross alt igår <3

Prøvde igjen og finner den selvsagt ikke. Prøver å ikke stresse, men så kommer de teite tankene: "jammen jeg fant den jo igår.. har noe skjedd siden da?" Osv. Fornuften VET at det er skremmende tidlig å finne lyden i uke 8 og at det mest sannsynlig var flaks. Men fant den liksom på samme sted to ganger samme dag, men har ikke funnet den etter det.

Tror jeg pakker vekk doppleren for en uke- to! Jeg fant den jo tross alt igår <3
Tror nok det er fornuftig å ikke stresse med det. Babyen er jo så liten, og den skal ligge i ganske riktig vinkel for at du skal kunne høre det allerede i uke 8.. Prøv igjen om et par uker ;)

Ja ikke sant! Man blir stressa for det:/ Sist jeg hørte hjertelyd tegnet jeg et lite merke der jeg hørte sånn at jeg kan ta på samme sted neste gang :) Og det har funket fint som oftest, men den flytter jo søren meg på seg :p haha.

Jeg tror jeg skal prøve å bruke den så sjeldent som mulig, siden jeg ser i en annen tråd her at det kanskje ikke er bra for barnet, men også for p slippe å bli bekymret..

Back
Topp