Fant nettopp hjertelyd ned doppler <3

LilleBlomsten92

Forelsket i forumet
Fant for første gang hjertelyd med angelsound i dag, 11+3. Så utrolig moro og rørende. Ble overrasket over hvor høyt jeg fant den. Så for meg at det omtrent skulle være under kjønnshåra.. Men fant den ca ved trusekanten, litt til venstre for navlen :) ca 160 slag i minuttet.. noen andre som har klart å finne den?

Vi er like langt på vei! Finner den fortsatt ikke.. godt gjemt håper jeg . :p fant den ikke før i 13 sist. Skal bemerke at jeg ikke har så god tålmodighet på å lete :p

Kan nok ikke finne noe særlig lengre ned, da blir beinet i veien :)

Fant for første gang hjertelyd med angelsound i dag, 11+3. Så utrolig moro og rørende. Ble overrasket over hvor høyt jeg fant den. Så for meg at det omtrent skulle være under kjønnshåra.. Men fant den ca ved trusekanten, litt til venstre for navlen :) ca 160 slag i minuttet.. noen andre som har klart å finne den?
Fant den da jeg var like langt på vei :)

Vi er like langt på vei! Finner den fortsatt ikke.. godt gjemt håper jeg . :p fant den ikke før i 13 sist. Skal bemerke at jeg ikke har så god tålmodighet på å lete :p
Har prøvd noen ganger tidligere uten hell. Men når jeg først fant den nå, så fant jeg den flere ganger ganske lett. Måtte vise sambo da han kom hjem. Plutselig dukker den opp skal du se ;) men sikkert lurt å ha litt tålmodighet når en leter :)

Kan nok ikke finne noe særlig lengre ned, da blir beinet i veien :)
Ja, det er jo klart.. Har sett klipp på youtube av noen som finner rundt 8/9 uker. Og de leter sykt langt nede. Men er jo naturlig at det er lengre opp når en nærmer seg 12 uker ;)

Vil der si at livmora er ca så langt opp nå?

Jeg prøvde første gang da jeg var 10+1 og hørte allerede da :) Fant den med en gang, og jeg må si at det er helt utrolig og bare ligge i senga på morran og høre på hjerte til babyen. Tenk å våkne til det liksom?! Åhh det er helt fantastisk <3 :D Min har rundt 170-180 slag i minuttet, målte 180 på ul sist.

Jeg prøvde første gang da jeg var 10+1 og hørte allerede da :) Fant den med en gang, og jeg må si at det er helt utrolig og bare ligge i senga på morran og høre på hjerte til babyen. Tenk å våkne til det liksom?! Åhh det er helt fantastisk <3 :D Min har rundt 170-180 slag i minuttet, målte 180 på ul sist.
Helt fantastisk :)

Jippi og HURRA !! :) Jeg fant også hjertelyd i kveld ☺️❤️ Er 10+4 :) Skikkelig deilig :D

Fant den hos jordmor på mandag, men hun leita lenge. Så lettelsen i ansiktet på henne når hun fant den :P men jeg var ikke bekymra ;)

Jeg har prøvd å finne den, men finner den ikke :( det er så utrolig kjipt for man blir automatisk litt "nervøs". Selvom jeg vet at alt er bra og jordmor fant lyden kjempe raskt bare for to dager siden og sa at den var tydelig og sterk. Men hvorfor finner jeg den ikke selv!?
Begynner å lure på om jeg leter helt feil.. :S

Jeg fant den hjemme med angelsound igår, 8+0 (sniker fra februar). Ble helt satt ut av at jeg faktisk fant den, jeg prøvde jo bare på gøy ❤

Jeg fant den hjemme med angelsound igår, 8+0 (sniker fra februar). Ble helt satt ut av at jeg faktisk fant den, jeg prøvde jo bare på gøy ❤
Oii! Så tidelig! Jeg tør enda ikke prøve, redd jeg ikke finner den ig blir skuffa:/ har du sånn angelsound som ikke teller hjerteslag eller? Sånn hvit og rosa?

Fikk hørt hjertelyden både på ul på mandag og hos jm i går :) skal prøve med mobildooplerapp'en etter hvert

Back
Topp