Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg kjøpt til babyrommet åMen her er det et Ikea tilbud, om noen trenger komode til den kommende babyen <3 selv kjøpte jeg den øverste. Er super fornøyd. Gleder meg til å få vasket klær, sengetøy, tepper o.l. å legge det på plass i komoden
Vi kjøpte også den øverste på ikea i går. ;-)Men her er det et Ikea tilbud, om noen trenger komode til den kommende babyen <3 selv kjøpte jeg den øverste. Er super fornøyd. Gleder meg til å få vasket klær, sengetøy, tepper o.l. å legge det på plass i komoden
Jeg er kjempe fornøyd med den har begynt å legge i tepper og klærVi kjøpte også den øverste på ikea i går. ;-)
Så bra. Må innrømme at den er litt til meg selv, for jeg trengte noe å ha litt garn og sysaker i. Men blir et par skuffer med babytøy også i tillegg til å stellebordet.Jeg er kjempe fornøyd med den har begynt å legge i tepper og klær
jeg la ut samme link på face å der var det en som komenterte at skuffene tåler lite, men det har ikke jeg merket noe til. Men kan tenke meg at vis enn ikke skrur fast de stengene under skuffene, da tåler de nok ingenting. Bare godt tips å ikke droppe noe når enn skrur de sammenSå bra. Må innrømme at den er litt til meg selv, for jeg trengte noe å ha litt garn og sysaker i. Men blir et par skuffer med babytøy også i tillegg til å stellebordet.
Er sammen med en snekker og han er litt over middels nøye når han skrur sammen møbler. Så satser på at han har gjort en ordentlig jobb der. ;-)jeg la ut samme link på face å der var det en som komenterte at skuffene tåler lite, men det har ikke jeg merket noe til. Men kan tenke meg at vis enn ikke skrur fast de stengene under skuffene, da tåler de nok ingenting. Bare godt tips å ikke droppe noe når enn skrur de sammen
Da er det jo ingen sak nøye er det beste, da slipper vi møbler som skranglerEr sammen med en snekker og han er litt over middels nøye når han skrur sammen møbler. Så satser på at han har gjort en ordentlig jobb der. ;-)