Fant ikke hjertelyd med dopleren!

maltesers

Forumet er livet
Prøvde idag når jeg kom hjem.Fant ingenting. Men jeg måtte tisse så jeg gikk på do først! Kanskje veldig dumt!!??

Skjønte ikke helt den dopeleren heller jeg. Var en ledning der jeg skulle koble til høretlf, men hva var den andre ledningen til??

Også syns jeg den "føleren" var plassert på helt feil sted. Men sånn er det kanskje når man har mye fett på magen[8D][8D]
Trenger tips jeg!! HVordan får jeg det til!

Nå har ikke jeg doppler, men jeg tror det ligger videoer på youtube med folk som bruker det. Kanskje noen tips å hente der?

Er ikke alle som hører med en gang, vet du;). Har lest om folk som ikke har funnet noe før i 5.mnd.
Men kanskje noen har noen råd om hvordan å finne? Hørte det var lurt å prøve med full blære[:)]

ja det hørte jeg og.... etterpå[8D]

ikke klart det jeg heller, snupp!! prøvd både med full og tom blære...[8D]

Får bare prøve igjen, vente noen dager[8D] Fant min egen da[8D][8D]

den løse ledningen kan du koble til angelsounden og inn i mikken på dataen, så kan du ta opp hjertelyden [:D]
Tar litt tid å finne, ikke så lett for oss med ekstra lass utenfor, full blære er godt tips, og  ligge rett i senga, må trykke godt ned

ORIGINAL: SiljeVT

ORIGINAL: maltesers

Prøvde idag når jeg kom hjem.Fant ingenting. Men jeg måtte tisse så jeg gikk på do først! Kanskje veldig dumt!!??

Skjønte ikke helt den dopeleren heller jeg. Var en ledning der jeg skulle koble til høretlf, men hva var den andre ledningen til??

Også syns jeg den "føleren" var plassert på helt feil sted. Men sånn er det kanskje når man har mye fett på magen[8D][8D]
Trenger tips jeg!! HVordan får jeg det til!

sniker fra april 2010.. fikk beskjed av jordmoren min at å bruke dopler/angelsound er å betale for bekymringer, da vi selv ikke vet hvor og hvordan den skal brukes.. hun sa at vi skulle overlate d til jordmor/lege.. pluss at d er ikke bra for babyen..[:)]

nå er det ingen fakta bare enkelte meninger....jeg bruker min angelsound med stor ro, og har null problem med det. Slike meninger er det om alt, er det bra, er det ikke.... min jordmor så INGEN problem med å bruke angelsound, ikke min lege heller

jeg kommer uansett til å prøve den igjen! sitter å samler opp blæra nå[;)]

det er noe av det dummeste man kan skaffe seg etter min mening .. for det er ikke alltid man finner fosterlyden (legen fant det ikke på meg en gang,så det skjer) og man blir jo urolig unødig ....

ORIGINAL: mammaveneterpådeg

det er noe av det dummeste man kan skaffe seg etter min mening .. for det er ikke alltid man finner fosterlyden (legen fant det ikke på meg en gang,så det skjer) og man blir jo urolig unødig ....

det er vel opp til hver enkelt, man må jo være realist....det er ikke sikkert man finner hjertelyden hver gang, sånn er det bare. Jeg synes ikke det er noe dumt, så lenge man bruker hode. Og trådstarter fant nå hjertelyden fint senere [;)]

Om det er angelsound du har, så har jeg hatt samme greia. Finner virkelig ikke fosterlyden med den. Legen min fant den heller ikke med vanlig dopler i uke 11+5. Men jm fant den nå i uke 14, men jeg finner den fortsatt ikke med angelsounden min[:@]

Mulig det er det for deg, men for meg kommer til til nytte mot slutten i hvertfall!

ORIGINAL: My_

Om det er angelsound du har, så har jeg hatt samme greia. Finner virkelig ikke fosterlyden med den. Legen min fant den heller ikke med vanlig dopler i uke 11+5. Men jm fant den nå i uke 14, men jeg finner den fortsatt ikke med angelsounden min[:@]

huff så kjedelig da My....jeg har funnet lyden hver gang jeg har prøvd jeg, fra jeg var 11 uker

ORIGINAL: FruStina

det er vel opp til hver enkelt, man må jo være realist....det er ikke sikkert man finner hjertelyden hver gang, sånn er det bare. Jeg synes ikke det er noe dumt, så lenge man bruker hode. Og trådstarter fant nå hjertelyden fint senere [;)]

Tror de fleste er klar over at man ikke kan være 100% sikker på å finne hjertelyden! Er jo ingen garanti på det! Som FruStina sier, det må være opp til hver enkelt!
Kanskje du syns det er noe av det dummeste, men for min del er det den beste investeringa jeg har gjort på lenge!!

huff så kjedelig da My....jeg har funnet lyden hver gang jeg har prøvd jeg, fra jeg var 11 uker

Om jeg ikke finner den innen neste uke, skal jeg invistere i sånn dyr dopler! Pga komplikasjoner sist svangerskap, så føler jeg meg ikke trygg uten mot slutten

Om jeg ikke finner den innen neste uke, skal jeg invistere i sånn dyr dopler! Pga komplikasjoner sist svangerskap, så føler jeg meg ikke trygg uten mot slutten

teit som spør jeg vel, men har du skrudd lyden helt opp, og bruker du godt med f.eks aloe vera eller lignende ? Det gjør du sikkert da men....synes absolutt du skal koste på deg en dyrere om det gir trygghet for deg !

teit som spør jeg vel, men har du skrudd lyden helt opp, og bruker du godt med f.eks aloe vera eller lignende ? Det gjør du sikkert da men....synes absolutt du skal koste på deg en dyrere om det gir trygghet for deg !

Jepp, gjort alt jeg skal[:@]. Men jm fant fosterlyden oppå ks arret mitt, og der er det jo en del ekstra med hud og arrvev, og angelsouden er ikke like bra som en vanlig dopler, så det kan være det som er grunnen også!

Hmm...når jeg gikk gravid sist, så fant jm hjertelyden med en eneste gang hver gang jeg var der...er vel bare å få litt opplæring i hvor man skal lete etter den ol?

Også er det så mye overhysteri når det gjelder å gå gravid...tror nok ikke en doppler skader fosteret...det gjør mor avslappet å høre at det er liv inni der, og det er jo det som smitter over på vår lille[:)]

angelsounden er jo lagd for hjemmebasis, og er billigere enn vanlig dopler av den grunn. [:D]

Back
Topp