Fant hjertelyden til lille <3

Jeg brukte den som heter heartbeat sounds. Jeg har fine opptak med hjertelyd til min sønn. Høres akkurat ut som normal hjertelyd, men det skal være helt stille rundt en :-)

Så hærlig [emoji173] finnes ikke finere lyd :D
Ja, det er helt fantastisk [emoji5] holdt på å gi opp, for midt i mellom letingen begynte jeg å le for jeg å samboeren så noe gøy på tven, så var ikke under de enkleste forholdene [emoji6] men fant den 3 ganger, siden jeg også greide å miste den et par ganger [emoji6]

Jeg kjøpte en sånn dyr en som hun linka til tirsdsg før kl 12.30 og fikk hentemelding i går ca kl 16 [emoji2] Fant den ikke i går kveld, men i dag tidlig før jeg tissa dukket den opp (og forsvant igjen, jeg tror han gjemte seg haha). 10+5, med polstring, så jeg var faktisk litt overrasket over at jeg fant den. Gull verdt med display som viser slag. Sist hadde jeg en som ikke gjorde det hvor jeg måtte telle selv. Litt mer slitsomt, men hørte jo ganske lett om det var tøffetoget eller meg.

Har bestilt angelsound selv og gleeeeder meg så ille til jeg får høre [emoji7][emoji7][emoji7]

Er 9+1 og har ikke hørt den enda, hører bare mine egne årer dundre i vei der nede. Venter til jeg er 10 uker og prøver på nytt! Det virker som at de fleste hører den så tidlig, blir jo litt bekymret for MA etc (vet at 9 uker er tidlig for å høre noe med doppler altså, meeen..).

Er 9+1 og har ikke hørt den enda, hører bare mine egne årer dundre i vei der nede. Venter til jeg er 10 uker og prøver på nytt! Det virker som at de fleste hører den så tidlig, blir jo litt bekymret for MA etc (vet at 9 uker er tidlig for å høre noe med doppler altså, meeen..).
Det er veldig individuelt altså. Her sleit både jordmor og lege med sine (litt proffere) helt frem til uke 22. Han var ekspert på å gjemme seg og de måtte presse som tullinger hver gang. Så ville ikke tenkt så mye på det såpass tidlig ;)

Det er veldig individuelt altså. Her sleit både jordmor og lege med sine (litt proffere) helt frem til uke 22. Han var ekspert på å gjemme seg og de måtte presse som tullinger hver gang. Så ville ikke tenkt så mye på det såpass tidlig ;)

Takk :) Skal vente en uke og prøve på nytt :) Det er jo veldig tidlig. Bekymring er nok et av mine sterkeste svangerskapssymptomer ;) :dead:

Var hos JM for første gang i dag og er 10 uker. Vi forsøkte å høre med doppler uten hell, men er ikke redd og bekymret av den grunn.
Prøver igjen neste gang :)

Tok lang tid hos før legen fant noe på meg også (ca 10+4), og da hørte jeg bare lyden så vidt før hun mistet den igjen. Legen sa at de vanligvis ikke leter etter hjertelyden på første kontroll (hos dem i alle fall), siden den kan være vanskelig å finne og det kan føre til unødvendige bekymringer hos mor. Så det er nok ikke noe å bekymre seg for hvis man ikke finner den! :)

Back
Topp