Fant hjertelyden! :D Hva er din dagens glede?

Håpet2015

Føste gang på forumet
Septemberlykke 2015
Hipp hurra! Er i dag 8+5 og fant hjertelyden! At lykke kan være så enkel viste jeg ikke :D
Etter MA sist graviditet og når denne graviditeten er nesten uten symptomer var det en utrolig fantastisk følelse!
Jeg har brukt alt for mye tid i disse ukene på å bekymre meg, og jeg er sikkert ikke den eneste!
Jeg synes vi alle damene her inne fortjener å fokusere på noe positivitet i hverdagen :)
Hva er det som gjør deg glad i dag?

Så stas! Idag har jeg fått gjort ferdig middagen i sovetiden til minsten så blir en rolig ettermiddag på oss :D

Vært hos legen for noen andre greier i dag, men vi snakket samtidig litt om graviditeten:) ble så virkelig! Fikk med meg helsekort også:) skal begynne å fylle ut litt selv her:) ordentlig kontroll blir satt opp om 6 uker❤️ må dette gå bra❤️

Er 9 uker idag, men gruer meg ihjel til ul på torsdag :( Forferdelig når du ikke vet om det går bra eller ikke. Tørr ikke prøve doppleren heller. Så ja tja.. 9 uker idag :p

Lurte på, doppler, vil det funke med overvekt også? Jeg har jo tross alt et lite bildekk rundt magen liksom...

Ellers har dagen vært fin, stille og rolig på jobb, men nok å henge fingrene i. Og nå er det bare 20 min igjen av dagen :-)

Var på tidlig ultralyd i dag, og der var det et bankende hjerte<3
Ble satt tilbake ei uke, er det bekymringsverdig?
Skal tilbake om tre uker:)

Var på tidlig ultralyd i dag, og der var det et bankende hjerte<3
Ble satt tilbake ei uke, er det bekymringsverdig?
Skal tilbake om tre uker:)

Jeg har blitt satt tilbake nesten en uke i begge mine svangerskap :)

Godt å høre at det ikke trenger å bety noe:) Nå er jeg plutselig bare 6 uker på vei igjen... Håper tiden går fort:)

Fryktelig kjedelig å måtte gå de dagene om igjen, men det går nok fortere enn du frykter :) Plutselig er du 7 uker.. Igjen ;)

Hipp hurra! Er i dag 8+5 og fant hjertelyden! At lykke kan være så enkel viste jeg ikke :D
Etter MA sist graviditet og når denne graviditeten er nesten uten symptomer var det en utrolig fantastisk følelse!
Jeg har brukt alt for mye tid i disse ukene på å bekymre meg, og jeg er sikkert ikke den eneste!
Jeg synes vi alle damene her inne fortjener å fokusere på noe positivitet i hverdagen :)
Hva er det som gjør deg glad i dag?
Så flott:) jeg skal på tidlig ul i dag. Bra start på dagen i dag. Ikke måttet stå opp og gå på toalettet og jeg kunne ligge å dra meg i 30 min og rakk frokost før jeg ble kvalm. I tillegg så er ikke puppene vonde så langt i dag:) hvordan foregikk undersøkelsen?

Litt fælt å juble over, men endelig fikk jeg dratt meg til legen, og fikk sykemelding. Nå blir det total avslapping de neste ukene. Det trengs :-/

Så flott:) jeg skal på tidlig ul i dag. Bra start på dagen i dag. Ikke måttet stå opp og gå på toalettet og jeg kunne ligge å dra meg i 30 min og rakk frokost før jeg ble kvalm. I tillegg så er ikke puppene vonde så langt i dag:) hvordan foregikk undersøkelsen?

Var ingen undersøkelse, hørte den hjemme med dopplern :) skal på tidlig ul i morgen, gleder meg! Lykke til på ul i dag :D

Back
Topp