Bruspulver
Forelsket i forumet
Hvor legger dere dopleren dere som er 2. gangs? Jeg prøvde å flytte den over hele magen (under navelen) men finner ikke noe lyd annet enn min egen
Jeg må langt ned for å finne. Under trusekanten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor legger dere dopleren dere som er 2. gangs? Jeg prøvde å flytte den over hele magen (under navelen) men finner ikke noe lyd annet enn min egen
Tidligste jeg har sett folk på forum finne var 8+3, jeg selv lette og fant ingenting før 9+1 eller noe såntTror nesten jeg har lyst å finne frem dopleren min jeg også men husker fra forrige svangerskap at hjertelyden er vanskelig å finne. Er bare 6+6 idag, så det er vel kanskje lurt å vente litt
Tidligste jeg har sett folk på forum finne var 8+3, jeg selv lette og fant ingenting før 9+1 eller noe sånt
Jeg holdt på å gi opp i dag uten å finne, men i siste sekund fant jeg etter å ha lett lenge. Det er flaks/uflaks rett og slett, så du finner nok snart!Fant ingenting i dag da jeg lette, håper jeg bare har en dårlig doppler
Finner fortsatt ikke
Hvor langt er du på vei? Ville ikke bekymret meg! Det skal mye til for å finne den så tidlig Det er jo en grunn til at jordmødre egentlig ikke skal prøve å finne hjertelyden før i uke 18, og at det frarådes og bruke dopler hjemme fordi det ofte fører til unødvendig stress og bekymringer
9+5.. kjenner jeg stresser litt likevel!
Det skjønner jeg. Jeg ville lagt den bort foreløpig!
Så gøy!
9+2 og ikke hørt noe enda. Får dårlig følelse etter jeg bruker den og angrer på jeg kjøpte den. Selv om jeg vet det er tidlig. Tenkte at siden jeg har to hjerter der nede, så burde det være lettere og høre det. Så for min del gjør det meg bare enda mer bekymret.
Kan jeg spørre om du prøve før også?Det er nok kjempe vanskelig å få høre de enda ja, og det betyr ikke at noe er galt!
Selv hørte jeg ikke hjertelydene før i uke 17 hjemme, og da hørte jeg to forskjellige på hver side Selv om jordmor da sa jeg bare hørte min og babyen sin, trodde jeg ikke på henne
Facinerende!! Og jeg hadde rett Det var to
Kan jeg spørre om du prøve før også?
Hele svangerskapet så langt har bare vært en stor diger fest av bekymringer og stress. Enda 2,5 uke til ul og jeg holder snart ikke ut mer. Magen er den samme, og jeg måtte jo prøve igjen med hjertelyd idag, men ingenting. Jeg klarer jo ikke la være heller å sjekke. Så en uke til neste gang jeg rører den, om jeg ikke blir så sint å kaster den i mellomtiden...