9+1 Og fant hjertelyden til lille hjemme i dag
Det hele ble plutselig så virkelig nå! Fant med angelsound, et lite stykke nedom navlen
Det hele ble plutselig så virkelig nå! Fant med angelsound, et lite stykke nedom navlen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9+1 Og fant hjertelyden til lille hjemme i dag
Det er forståelig at hun sier nei da, for jeg har lett litt sånn annenhver dag i ei ukes tid og ikke funnet før nå. Og når jeg prøvde igjen var den borte. Så det var ren flaksSå herlig!
Jeg skal til jordmor neste uke, da er jeg 9+4. Har sååå lyst til å spørre om vi kan prøve å finne hjertelyden. Men redd hun skal si nei fordi det er så tidlig
Det er forståelig at hun sier nei da, for jeg har lett litt sånn annenhver dag i ei ukes tid og ikke funnet før nå. Og når jeg prøvde igjen var den borte. Så det var ren flaks
Man skal helst begrense bruken sies det, ikke hver dag og ikke lange stunda i gangen Men det er ikke påvist at det er skadelig på noe vis såvidt jeg vet. Noen mener det kan forstyrre babyen, så sånn i tilfelle er det lurt å ikke gjøre det for myeSå gøy
Er det noe skadelig å bruke det? Kan man bruke det hver dag liksom? Tenk så koselig
Man skal helst begrense bruken sies det, ikke hver dag og ikke lange stunda i gangen Men det er ikke påvist at det er skadelig på noe vis såvidt jeg vet. Noen mener det kan forstyrre babyen, så sånn i tilfelle er det lurt å ikke gjøre det for mye
Venter du tvillinger?Så gøy!
9+2 og ikke hørt noe enda. Får dårlig følelse etter jeg bruker den og angrer på jeg kjøpte den. Selv om jeg vet det er tidlig. Tenkte at siden jeg har to hjerter der nede, så burde det være lettere og høre det. Så for min del gjør det meg bare enda mer bekymret.
Ja og ja, håper alt er bra med dem.Venter du tvillinger?
Så de det på TUL?
Helt nederst rett over skambeinet. Lille ligger nesten nede i bekkenet akkurat nå hos megHvor legger dere dopleren dere som er 2. gangs? Jeg prøvde å flytte den over hele magen (under navelen) men finner ikke noe lyd annet enn min egen