Fant hjertelyd med doppler

!Blomsten!

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Maiblomstene 2020
9+1 Og fant hjertelyden til lille hjemme i dag:dummy:
Det hele ble plutselig så virkelig nå! Fant med angelsound, et lite stykke nedom navlen:happy090

9+1 Og fant hjertelyden til lille hjemme i dag:dummy:
Det hele ble plutselig så virkelig nå! Fant med angelsound, et lite stykke nedom navlen:happy090

Oi, så gøy! Kan godt tenke meg at det føles ekstra virkelig når en hører hjertelyden ja :Heartred
Jeg er bare 6+4, men kjente veldig på lysten til å bestille en angelsound nå :smiley-angelic006

Så herlig!
Jeg skal til jordmor neste uke, da er jeg 9+4. Har sååå lyst til å spørre om vi kan prøve å finne hjertelyden. Men redd hun skal si nei fordi det er så tidlig :oops:

Så herlig!
Jeg skal til jordmor neste uke, da er jeg 9+4. Har sååå lyst til å spørre om vi kan prøve å finne hjertelyden. Men redd hun skal si nei fordi det er så tidlig :oops:
Det er forståelig at hun sier nei da, for jeg har lett litt sånn annenhver dag i ei ukes tid og ikke funnet før nå. Og når jeg prøvde igjen var den borte. Så det var ren flaks :rolleyes:

Det er forståelig at hun sier nei da, for jeg har lett litt sånn annenhver dag i ei ukes tid og ikke funnet før nå. Og når jeg prøvde igjen var den borte. Så det var ren flaks :rolleyes:

Jeg vet jo at det skal mye til. Men blir ikke nervøs om hun ikke finner den eventuelt :) Husker jeg fikk høre hjertelyden på første kontroll hos jordmor i sist svangerskap, men da var jeg 11+ et eller annet tror jeg. Så lenger på vei da :smiley-ashamed004

Så gøy :smiley-bounce012
Er det noe skadelig å bruke det? Kan man bruke det hver dag liksom? Tenk så koselig :Heartbigred

Så gøy :smiley-bounce012
Er det noe skadelig å bruke det? Kan man bruke det hver dag liksom? Tenk så koselig :Heartbigred
Man skal helst begrense bruken sies det, ikke hver dag og ikke lange stunda i gangen :) Men det er ikke påvist at det er skadelig på noe vis såvidt jeg vet. Noen mener det kan forstyrre babyen, så sånn i tilfelle er det lurt å ikke gjøre det for mye

Man skal helst begrense bruken sies det, ikke hver dag og ikke lange stunda i gangen :) Men det er ikke påvist at det er skadelig på noe vis såvidt jeg vet. Noen mener det kan forstyrre babyen, så sånn i tilfelle er det lurt å ikke gjøre det for mye

Riktig! Og ikke er den bare potensiell skadelig, men den kan også gi falsk positiv. I tillegg til at den kan skape bekymringer hos mor og føre til økt BT. Eksperter advarer mot disse.

Alt med måte :) Hos meg har den aldri skapt bekymring, men har gitt meg mye trygghet. Opplevd BO, så for meg er det supert å kunne høre at hjertet slår innimellom før man begynner å kjenne bevegelse:D Den blir ikke brukt ofte. Veldig kjekt å kunne sjekke selv, om panikken tar overhånd. Folk er forskjellig, og for meg har den vært super begge gangene.

spennende! gleder meg til å begynne å lete selv! er bare 6+0 idag, så må nok vente litt til før jeg finner den, men tror jeg var ca 9 uker sist gang!

Så gøy!

9+2 og ikke hørt noe enda. Får dårlig følelse etter jeg bruker den og angrer på jeg kjøpte den. Selv om jeg vet det er tidlig. Tenkte at siden jeg har to hjerter der nede, så burde det være lettere og høre det. Så for min del gjør det meg bare enda mer bekymret.

Så gøy!

9+2 og ikke hørt noe enda. Får dårlig følelse etter jeg bruker den og angrer på jeg kjøpte den. Selv om jeg vet det er tidlig. Tenkte at siden jeg har to hjerter der nede, så burde det være lettere og høre det. Så for min del gjør det meg bare enda mer bekymret.
Venter du tvillinger?:Heartbigred
Så de det på TUL?

Jeg har funnet hjertelyden 3 ganger nå, og alle på forskjellige plasser :) Og det tar tid å finne, nesten så man må treffe på millimeteren. Så prøv å ikke bekymre dere! Det er rett og slett flaks som skal til enda. Om noen uker er det lettere!

Jeg har ikke funnet den ennå. Prøvde å lete i helgen :) skal prøve igjen om noen dager :)

Finner den så og si hver gang jeg leter nå:dummy1: 10+0
Må innimellom bruke litt tid da, men veldig kjekt.

Hvor legger dere dopleren dere som er 2. gangs? Jeg prøvde å flytte den over hele magen (under navelen) men finner ikke noe lyd annet enn min egen :)

Hvor legger dere dopleren dere som er 2. gangs? Jeg prøvde å flytte den over hele magen (under navelen) men finner ikke noe lyd annet enn min egen :)
Helt nederst rett over skambeinet. Lille ligger nesten nede i bekkenet akkurat nå hos meg :)

Back
Topp