fant en bit i yoghurten

aimste

Forumet er livet
fra hipp barnemat... vet ikke ka det va, å sia æ ikke har nå bedre å gjør om dagan så sendte æ det inn [:-]
så her om dagen fikk æ brev fra de der de takka for æ hadde sendt det inn å at de sku send det videre til analyse å greier... å så skreiv de at de hadde sendt en gave til ronja som plaster på såret [:)]

Så i dag fikk ho pakke i posten med følgende innhold: [:D]

oi så fin gave...
Ja ekkelt når det dukker opp noe i maten som IKKE skal være dær... Man må følge med ja...

ORIGINAL: Annic73

oi så fin gave...
Ja ekkelt når det dukker opp noe i maten som IKKE skal være dær... Man må følge med ja...

Så bra at de tok tak i det da!! Er så flott å se at det nytter å klage[;)][:D] Nå blir Ronja ordentlig fin[;)]

Ekkelt å finne noe i maten som ikke skal være der, ja!! Spesielt i barnemat!!!!

I sommer fant jeg en metallspon (en sånn sylskarp "skrue") sammen med kotelettene. Sendte dem inn og fikk 500 kr fra Gilde!

ORIGINAL: Marati

I sommer fant jeg en metallspon (en sånn sylskarp "skrue") sammen med kotelettene. Sendte dem inn og fikk 500 kr fra Gilde!

hmm, det va nu egentlig lite? eller? man kunne jo ødelagt tennern på den...

ORIGINAL: aimste

ORIGINAL: Marati

hmm, det va nu egentlig lite? eller? man kunne jo ødelagt tennern på den...

Man kunne ødelagt hele spiserøret hvis man hadde svelgt den!!! Bare sjeleglad at Mathilde (2 år) ikke liker koteletter!!!

Er sykepleier, hadde engang en pasient som hadde svelget et bein. Det gikk hull på spiserøret, og han var innlagt i syv mnd!!

Back
Topp