*fant det ut*

Iroim

Elsker forumet
*

Føder, ja.....[;)]

ORIGINAL: maoam

Føder, ja.....[;)]

Takk:=)

Noe du vil fortelle oss...???[;)]

Noe du vil fortelle oss...???[;)]

Nei. Jeg er jo i en situasjon hvor jeg må bestemme meg for enten å få flere barn, eller legge det på hylla pga store bekkenplager.... Så vil bare vite mulighetene. Men tror ikke vi rekker å få til 1 til før det er for sent sånn økonomisk sett.. Har 4 mnd på oss liksom...[:D]

Tjihi, du sier noe. [:D]

Vi prøvde, men fikk ikke til[;)] Hadde ikke forventet det egentlig heller, siden det tok 5 år å lage nr 1...[:D]

Tjihi, du sier noe. [:D]

Vi prøvde, men fikk ikke til[;)] Hadde ikke forventet det egentlig heller, siden det tok 5 år å lage nr 1...[:D]

Vi har prøvd 2 ganger og fått det til på 1 forsøk.... Mistet 1 da, men satser ikke på at det går en tredje gang akkurat...[:D]

Vi er i 11 pp nå. Skal på Volvat etter neste mens for å begynne på utredning igjen...

Men er fortsatt litt usikker på om vi vil adoptere nestemann, eller bli gravide... Helst begge deler, så det ser ut til å bli 4 barn på oss! [:D]

Vi er i 11 pp nå. Skal på Volvat etter neste mens for å begynne på utredning igjen...

Men er fortsatt litt usikker på om vi vil adoptere nestemann, eller bli gravide... Helst begge deler, så det ser ut til å bli 4 barn på oss! [:D]

Da krysser jeg fingrene for at dere får til begge deler! Vi satser på 1 eller 2[:D]

Back
Topp