"Fant" bekkenet

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Er 24, og som min gode mormor kjenner jeg dårlig vær på kroppen (har ikke leddgikt). Har faktisk vært så gale at jeg enkelte vinterdager ikke kan bevege meg pga. vondt I lysken. Og I går fant jeg altså ut hva et bekken er. Ingen fornøyelig oppdagelse forresten. Ganske sikker på at det var lyn og torden som gjorde utslaget. I dag har jeg ikke hatt noe vondt.

Andre som kjenner uvær på kroppen?

Ikke i bekkenet, men hadde utrolig vondt i nakken og hode I går kveld. Her var det også torden. Får alltid vondt i hodet når det er slik vær.

Jeg får en type hodepine når d skal komme torden. Får ikke til å forklare d for husker aldri hva som er så spesielt med den hodepinen men når den kommer så vet jeg hva som skjer videre. Kombinert med en følelse av at pusterøret føles trangere.

Jeg får også smerter forskjellige steder i kroppen, avhengig av hvilket vær det blir. Torden: vondt i hodet på en helt spesiell måte (sikkert samme som deg, Mrs.Jax Teller, for jeg får heller ikke til å forklare det), vind: veldig vondt i fingerleddene, særlig høyre langfinger, snø: iskalde føtter og hender (er vanligvis veldig varm av meg)... Så kan vel trygt si det sånn at jeg er værmenneske, ja:p

Back
Topp