fano

marimari

Glad i forumet
hvordan ble testen i dag? Spent... [:)]

Ingen forandring i streken. Jeg må vel bare innse at dette er kjørt. Har ikke begynt og blø enda og ingen tegn enda heller. jeg vet at det kan ta lenger tid før fryse egg utvikler seg osv, men det finnes vel grenser for hvor trege de kan være? Er på rugedag 14 i dag og egentlig burde det vel være forandringer på strekene om det er noe??? Skal jo ta blodprøve i morgen før kl 09.30 og da får jeg vel det enedelige svaret på at det ikke har gått bra denne gangen heller [:(] Skulle ønske jeg begynte og blø sånn at jeg får en endelig avslutning liksom [:(] Beklager og sutre så mye, men er bare så lei meg. Skal vi i gang på ny runde får vi ikke gjort det før etter sommeren. Vi kunen fått time i mai, men siden gubben har vært syk så er sæden hans dø nå og riksen stenger jo i juli så da er vel august neste runde [:(] uff, mye på en  gang dette. Tusen takk for omtanken alle sammen, stooor klem fra triste meg....[:(]

ORIGINAL: fano

Ingen forandring i streken. Jeg må vel bare innse at dette er kjørt. Har ikke begynt og blø enda og ingen tegn enda heller. jeg vet at det kan ta lenger tid før fryse egg utvikler seg osv, men det finnes vel grenser for hvor trege de kan være? Er på rugedag 14 i dag og egentlig burde det vel være forandringer på strekene om det er noe??? Skal jo ta blodprøve i morgen før kl 09.30 og da får jeg vel det enedelige svaret på at det ikke har gått bra denne gangen heller [:(] Skulle ønske jeg begynte og blø sånn at jeg får en endelig avslutning liksom [:(] Beklager og sutre så mye, men er bare så lei meg. Skal vi i gang på ny runde får vi ikke gjort det før etter sommeren. Vi kunen fått time i mai, men siden gubben har vært syk så er sæden hans dø nå og riksen stenger jo i juli så da er vel august neste runde [:(] uff, mye på en  gang dette. Tusen takk for omtanken alle sammen, stooor klem fra triste meg....[:(]

du har lov til å være lei deg fano, all grunn til ,virkelig!!!!! no sitter eg her å håper på at disse eggene e gråååååååådi treige då[8D][:D]og at blodprøven i morgen blir positiv som bare juling, for dette fortjener dere mere enn noe annet!!!!!!!!!!!1

så eg har ikke gidd opp å krysse fingrene mine for dere!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: fano

Skjønner at du blir lei deg, men jeg er ikke så sikker på at løpet er kjørt! [:)] Som jeg skrev tidligere hadde jeg tre dager med veldig svake streker før jeg hoppet over å teste en dag, og da var den mye sterkere 15 dager etter uttak (ferskforsøk). Skal se om jeg finner bilde...

Og krysser fingrene for at blodprøven gir gode nyheter i morgen! [:)]

12 dager etter uttak

Det er jo sånn billigtesten min så ut på dag 12 også, og har fått en stav og en cb+ som er lik, men har fått cb+ som er helt negativ også [:(] Skjønner virkelig ingenting, er helt sikker på at det har vært en liten kjemisk, men får svar i morgen...

13 dager...

Testet ikke på dag 14, var sikker på det var kjemisk... Her er testen på dag 15

Ja, det er ikke meningen å få opp håpet ditt, du vet jo selv best hvordan dine tester ser ut. Men jeg tenkte akkurat likt som deg, og likevel så gikk det bra. Håper det blir sånn for deg også!

Et kjedelig døgn du har foran deg, men forhåpentligvis vil blodprøven i morgen gi deg et definitivt svar. Masse lykke til!  [:)]

Tusentakk for det snuppa, håpet lever jo litt når jeg ser dette, en er fortsatt litt labert. Magefølelsen min har aldri tatt feil før, men en gang kan jo være den første, HÅPER det [:)] Tuuuusen takk [:D]

Håper veldig for deg, Fano!!! Sender deg en god klem [:)]

Her er bilde fra test i går, men tok bilde ista. Er veeeeldig svak, men den syns hvertfall, men ikke nok

Men jeg skal ta blodprøve i morgen og da får jeg jo svar, er den negativ i morgen er det jo ikke noe vits og teste på dag 16? Tror tr er på vei ogsp, blør ikke enda, men kunne kanskje skimte noe veeeldig lys rosa i truseinnlegget. Gud hvor observang man blir av dette [8D][:'(]

jeg går på progynova ja, de hindrer ikke min mens hvertfall. Forrige fryseforsøk begynte jeg og blø på dag 10 tror jeg det var. Progynovaen hindrer vel spontan eggløsning og godgjør slimmhinnen tror jeg??

Krysser fingrene for deg!!! Håper du får positiv svar på blodprøven!

På testen ser jeg et kryss, men på de forrige bildene så jeg ingenting så streken har iallefall blitt noe sterkere! Krysser fingrene for at HCG-prøven i morgen viser stigning i HCG hos deg vennen.[:)]

Tusen takk snupper, dommedag i morgen [:(] har litt vondt i magen som kommer og går litt nå på kveldstid, og føler meg oppblåst, men det er jo kjente tegn på tr. Gruer meg så sinsykt til i morgen [:o] Det går vel ikke og få svak strek den ene dagen og ikke få strek den sndre dagen og alikevel være positiv? dEt kan vel hende det har med urinenn man tester med og jeg tisser veldig ofte og det ser ofte veldig utvannet ut [8|] Har ikke lyst tilog ta blodprøven i morgen [&o]

ja, skal inn før kl 09.30 og får svar kl 14, tror du den dagen blir marerit eller [:'(]

Signerer.
Stor klem
ORIGINAL: Chumalunga

Jeg holder også fast på håpet til det motsatt er bevist! Masse lykke til i morgen!!

Back
Topp