Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Helluuuuu snuppa [:D] Står litt i tråden jeg har laget : skal jeg tørre [:D] Jeg ruger for harde livet, i det ene øyeblikket er det masse symptomer, og i det andre øyeblikket er det helt stille og da kommer bekymringene [:o] Er så spent at jeg nesten går ut av mitt gode skinn. På en måte vet jeg og det kjennes ut som jeg er gravid, men på den andre siden så sier det at håpet er ute for lengst og venter bare på mensen, så hu hei hvor det går [8|] Synd det er litt småekkelt med crinonen dennegangen for jeg sliter litt med og få den inn for det virker som det butter i noe, og det er så tørt at det kjenens ut som jeg skraper og litt og litt sårt og inninellom så kommer det bitte små rester med svakt lyserosa på første tøørket og sånn har det vært hele veien, så ikke vet jeg. Har 13 tester liggende så kan hende jeg begynner i morgen bare for moro skyld selv om det er ganske så for tidlig ja, men greig og ha noe og fordrive tiden med, hehe
så spennende, men anbefaler å vente noen dager til, kjedelig å få neg for det kan det være uansett eller pos pga eggløsningssprøyten, vent til ivertfall 11 eller dag 12.
er så spent på deg jeg altså så jeg nesten sprekker,krysser alt jeg har