Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 29 Jun 2011 #1 Jeg ser du har sletta meldingen fra igår...? Finner den verffall ikke,fant den ikke igår heller... Håper det går bra med deg....!
Jeg ser du har sletta meldingen fra igår...? Finner den verffall ikke,fant den ikke igår heller... Håper det går bra med deg....!
F FancyPants Forumet er livet 29 Jun 2011 #2 Hei! Jeg finner den heller ikke, og har ikke slettet den.. Er vel Babyverden som tuller.. Nå sitter jeg og venter på at han skal komme så vi får prata sammen. Han skulle komme rett etter han sto opp, sover tydeligvis lenge..
Hei! Jeg finner den heller ikke, og har ikke slettet den.. Er vel Babyverden som tuller.. Nå sitter jeg og venter på at han skal komme så vi får prata sammen. Han skulle komme rett etter han sto opp, sover tydeligvis lenge..
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 29 Jun 2011 #3 Okei!! Håper dere får snakka skikkelig ut,er han der nå kanskje..?
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 29 Jun 2011 #4 Okei!! Håper dere får snakka skikkelig ut,er han der nå kanskje..?