Fan rosa flytningar

Ultralyden på legevakta viste ingenting. Men jeg skal gå time på sykehuset til undersøkelse og ultralyd men nå er ihvertfall håpet ute for min del.

Men legen sa også at apparatet som han har ikke var det beste. Så da blir det sikkert innvendig ultralyd på sykehuset

Nei uff :( håper og krysser for deg! Var gjennom det samme forrige helg, men jeg valgte å gå til privat ul for å se liv og det er jeg glad for jg gjorde. Fikk time med en ganger fikk se liv ❤️

All den ventingen er ren tortur! Håper du har fått time til ul idag og får et ordentlig svar ❤️❤️❤️

Ultralyden på legevakta viste ingenting. Men jeg skal gå time på sykehuset til undersøkelse og ultralyd men nå er ihvertfall håpet ute for min del.

Så trist :( men rart at de ikke fant noenting hvis du er 11 uker på vei, har det skjedd tidligere da kanskje.
Håper at du får bedre svar med innvendig ul

Det var ma. så var tydeligvis ikke hjertelyd til bebin jeg hørte. Det var så lite og hadde begynt å gå i oppløsning. Så da får vi se om og når vi tørr å prøve igjen.

Så trist :(
Jeg har også mistet 2 ganger, og siste gangen sa gyn jeg var hos at det er vanligere å miste 2 ganger etter hverandre enn en gang, men det er bare 1% av de som mister 3 ganger. Så dere har veldig stor sjanse til å lykkes neste gang, men forstår at det er veldig tungt og leit og skummelt.
Håper at du har mange gode personer rundt deg som kan trøste deg og støtte deg, godt å ha noen å snakke med i denne tiden.

Masse lykke til videre ♡♡ ♡♡

Back
Topp