Fan du e dum...

Tåkeluren skrev:
HAHAHAHA!!!

det er bare så ufattelig irriterende at disse gamle ordtakene i grunn er ganske gode
"hastverk er lastverk" osv

grmmlglummrl... *liker ikke*

hahahaha

Dramadama skrev:
Å fy faen
Da hadde jeg dødd litt tror jeg! Hahaha

Hehe jeg også

Tåkeluren skrev:
HAHAHAHA!!!

det er bare så ufattelig irriterende at disse gamle ordtakene i grunn er ganske gode
"hastverk er lastverk" osv

grmmlglummrl... *liker ikke*

hahahaha

hadde bare kled på meg og gått ut og ikke kommet hjem før gubben hadde vasket det opp..den posen hadde jeg ikke vist noen ting om 

Haha, det var ikke så gøy nei- eller jo du kommer nok til å le av det også.

I forrige uke skulle jenta vår bæsje på potte, og gikk naken noen meter etterpå. Viste seg at hun var litt løs i magen, så det hadde kommet noe på gulvet i gangen. Greit nok, det ble vasket bort og vi skulle skynde oss på jobb og i barnehagen. Da mannen tok på seg skoene hylte han noe stygt, og tok opp en fot full av bæsj.. jammen var ikke skoen hans fylt med deilige saker.... Haha, vi ler av det nå, men det tok litt tid for mannen..

HAHAHAHAHA, ler så jeg griner her nå!
Ok, så synes jeg SKIKKELIG synd på deg også, men herregud for en historie! :D

ahahahahahaha må si jeg lo høyt nå! uff den er kjip!

Lailalala skrev:
Haha, det var ikke så gøy nei- eller jo du kommer nok til å le av det også.

I forrige uke skulle jenta vår bæsje på potte, og gikk naken noen meter etterpå. Viste seg at hun var litt løs i magen, så det hadde kommet noe på gulvet i gangen. Greit nok, det ble vasket bort og vi skulle skynde oss på jobb og i barnehagen. Da mannen tok på seg skoene hylte han noe stygt, og tok opp en fot full av bæsj.. jammen var ikke skoen hans fylt med deilige saker.... Haha, vi ler av det nå, men det tok litt tid for mannen..

hahaha, huff, den er kjip :-D
jepp, rent og pent er det nå i 1etg ja...

Hehehe.. Digger at du delte historien!
Vi har alle hatt våre mindre geniale øyeblikk...

Back
Topp