Familierom

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Vil dere prøve å få familierom på sykehuset?

Vi hadde det sist. Det var utrolig deilig. :)

Nei. Her må mannen hjem til de 3 storebrødrene.
Egentlig har jeg ikke planer om å overnatte på sykehuset jeg heller, men det kommer jo ann på mye!

Ja! Vil gjerne ha det denne gangen. Måtte ligge på rom med 4 andre forrige gang :(

Ja det er planen. Håper det faller seg slik at noen kan passe storegutt så vi får et par dager sammen på sykehuset :)

Her trur eg ikkje det finnes. En kan få enerom, men er like "sterilt" som andre sjukerom :) håper på enerom. Har ikkje lyst å dele med tre andre :(

Tror ikke vi heller har noe som det, men har heldigvis heller ikke så mye som 4-mannsrom. Er vel 2 på det meste :)

Har ikke familierom. Kun enerom om en er heldig. Håper på å få det. Familierom hadde uansett ikke vært aktuelt. Samboer er bonde og må ta seg av dyrene. Spes hesten min må få komme seg ut ;-)

Håper å kunne være på barsel hotell denne ganga. Sist fikk jeg ikke det, var på dobbeltrom. Slappa veldig dårlig av der, så håper veldig å slippe det. Mannen må nok hjem uansett med eldste. Tipper jeg vil hjem fort jeg også, da eldste ikke er vant til å sove uten meg. Men man vet jo aldri, kanskje jeg trenger et par dager alene med babyen.

Vi fikk beskjed om å spørre om dette med en gang og de sa det ikke var mye folk i desember. Så regnet med at det skulle gå i orden :)

Har ikke så mye å si, men hadde jo vært kos om pappan fikk sove med oss :-) Men vi skal nok klare oss uansett :-)

Uten tvil :) Det er mye av grunnen til at jeg ønsker å føde på ABC Ullevål. Der er det dobbeltseng på fødestuen og 5 meter til sykehushotellet. Vil ha mannen der hele tiden <3

Hvis alt går etter planen så skal vi det. :) Pappaen skal iallfall overnatte én natt sammen med oss, jeg skal benytte meg av alle 4 dagene og bare slappe av å nyte lille babyen<3

familierom som at jeg og pappan får bo sammen? Her har de det om det ikke er for fullt. Er det fullt må de selvfølgelig fulle opp familierommene også, men håper vi får det, og får det alene :) vi Hadde det sist og det var så deilig.. kan ikke tenke meg det er digg å måtte ligge med to andre og minimum to andre babyer i tillegg til min egen.. får slappet mye mer av i roligere omgivelser Bare jeg, pappsen og lillesøster :)

Nei her må pappaen hjem til storesøsken :) Men har fått enerom ved begge de forrige fødslene pga ks så håper jeg får det denne gangen også :)

Vi blir prioritert i forhold til alenerom/familierom pga tvillinger men jeg blir der alene med tvillingene da mannen må hjem til de tre andre :-) Men har overhodet ikke noe problem med å være alene og blir nok alle dagene jeg kan være, snakk om 5 dager med to stk:-) Har hatt rom med andre de tre andre gangene og har ikke noe problem med det heller :-)

Her planlegger vi at mannen er første natten på sykehuset før han drar hjem til storesøster. Det kommer jo veldig an på om det er ledig rom, og når på døgnet jeg føder. Sist fødte jeg på kvelden, og da hadde det vært utrolig kjedelig om han skulle forlatt oss der midt på natten. Føder jeg på morgenen/dagtid, så kan det hende vi ser annerledes på det!:)

Jeg håper det, ja. Kan trenge den moralske støtten som er å få hos mannen... Ellers bor vi så nær sykehuset at det bare er noen minutter i bil, så om det ikke er ledig så håper jeg det skulle gå fint slik at vi kan komme hjem raskt:)

Back
Topp