Hihi, vi får håpe!Jaaa!!!Jeg ble gravid på tredje innsettet mitt så må være noe med det
![]()
Eller kanskje jeg blei lurt på UL og så feil…?
Ja ja. Er nok ikke sååå viktig. Vi får se hva som skjer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, vi får håpe!Jaaa!!!Jeg ble gravid på tredje innsettet mitt så må være noe med det
![]()
Spennende blir det iallefallHihi, vi får håpe!
Eller kanskje jeg blei lurt på UL og så feil…?
Ja ja. Er nok ikke sååå viktig. Vi får se hva som skjer!

Åh, kondolerer så myeReise som gravid…?
16+3
Ja, her kom en oppdatering jeg sku aldri tro jeg sku trenge skrive.
Ikke den fineste oppdatering.
Skrev «reise som gravid» som tittelen så at ingen trur umiddelbart at dette handler om graviditeten - den går helt fint så langt jeg vet.
Men på mandags morgen kom noe av de mest tragiske nyhetene jeg har noensinne hørt.
Onkelen min, som var og gudfaren min, var i en alvorlig bilulykke. Og dessverre så er han ikke lenger med oss.
Nå blir begravelsen til helgen, men i hjemme landet mitt. Blir to korte flyer i morgen, og så en heeel natt i København (lander seint, og så over 12 timer til siste flyet), og så en lang fly på ca 9 timer. Huffameg.
Mannen har kjøpt sånne «compression socks» til meg etter jobb i dag, og det var en av di siste ting som manglet i reiseveske min.
Når jeg først bestilte billettene så valgte jeg sitteplasser på kun de to lange flyer. Men… trur ikke du jeg valgte vindusplass?
Er det jeg foretrekker, MEN, når man er i uke 17 av svangerskapet, og må tisse hver time?! Stakkars di som sitt i samme rad!!
Så i dag betalte jeg enda 299kr for å bytte plass… sitter noe 5-6 rader lenger bak nå, MEN, kommer meg lett ut og er nærmere do nå
Og så er det jo anbefalt for gravide å reise seg/røre på seg lit hver time. Så. Ja. Det blir enklere nå…
Men. Fy. Måtte styre masse med NAV for å reise utenfor EU som sykemeldt, og ser virkelig ikke frem til å reise i over et døgn som gravid - spesielt når den envise kvalmen sitter enda litt.
Men er godt forberedt, og har reist alene før, så må det bare gå bra nå…
Hvis noen har noe magiske tips, gjerne legge dem her.
Har en sånn lade «blokk», tablet, og en sudoku bok med. Har lastet ned en god del serier. Har et par spill på tlf jeg kan styre med hvis alt annet blir kjedelig. Skal fylle på med gode snacks og vann før den lange flyturen.
Er altså ikke slikt jeg så for meg å få treffe familien min neste gang… men men. Alle mine søsken som ikke bor nært mamma og pappa skal og reise dit for å være med. Er så rart å ikke kun glede seg for å treffe familie. Blir så rart å treffe foreldrene mine for andre gangen i løpet av ei uka, på to forskjellige deler av verden…
Sånn er livet. Uff. Har så vondt i hjertet…
Det er så vondt å miste noen på en sånn måte. Ta vare på deg selv oppi det hele. Det er ikke bare bare å være med på begravelse når man er gravid. Som om det ikke er tøft nok fra før av, så er man jo ekstra sårbar og hormonell. Men fint at dere kan samles og minnes han
Lykke til med reisen. Krysser fingrene for at det går bare fint! Var selv i begravelse til min onkel når jeg var i uke 19 i fjor, og det var tøft. Måtte også ut på reise. Det var slitsomt, men er veldig glad for at jeg dro og fikk vært med på hans siste reise