hattivatti911 Forelsket i forumet Tilgangsansvarlig ✨Juniverse 2026✨ I går kl 09:55 #81 En_gang_kanskje skrev: Jaaa!!! Jeg ble gravid på tredje innsettet mitt så må være noe med det Klikk for å utvide … Hihi, vi får håpe! Eller kanskje jeg blei lurt på UL og så feil…? Ja ja. Er nok ikke sååå viktig. Vi får se hva som skjer!
En_gang_kanskje skrev: Jaaa!!! Jeg ble gravid på tredje innsettet mitt så må være noe med det Klikk for å utvide … Hihi, vi får håpe! Eller kanskje jeg blei lurt på UL og så feil…? Ja ja. Er nok ikke sååå viktig. Vi får se hva som skjer!
En_gang_kanskje Gift med forumet Assistert-jentene Vi som prøver :) Himmelbarn I går kl 20:24 #82 hattivatti911 skrev: Hihi, vi får håpe! Eller kanskje jeg blei lurt på UL og så feil…? Ja ja. Er nok ikke sååå viktig. Vi får se hva som skjer! Klikk for å utvide … Spennende blir det iallefall
hattivatti911 skrev: Hihi, vi får håpe! Eller kanskje jeg blei lurt på UL og så feil…? Ja ja. Er nok ikke sååå viktig. Vi får se hva som skjer! Klikk for å utvide … Spennende blir det iallefall