familien April..

ubeleilig

Gift med forumet
kom til å tenke på at "snakk om å samle en hel familie i april." Det er da det skjer tydeligvis...
Jeg har bursdag 2.april, lillegutt 12.april go samboern 21.april og terminen er foreløpig 20.april...
i tillegg er min lillebror født 12.april (traff samme dag der jeg)
og flere søskenbarn har bursdag i april,
Blir en aktiv måned. Flott bursdaggave til samboern som blir 30 neste år da:) en unge til. he he.
SYns det i grunn er litt fantastisk og koselig jeg.

snakk om å samle hele familien på en mnd da [:D] hehe.. Koselig da!! Åja.. for en bursdagspressang han får!! Finner ikke noe bedre enn det [:)]

ORIGINAL: iskaffe

snakk om å samle hele familien på en mnd da [:D] hehe.. Koselig da!! Åja.. for en bursdagspressang han får!! Finner ikke noe bedre enn det [:)]

signerer denne[:D]

Det er i grunn litt morsomt om det skjer:) he he. At ungen blir født i april altså.

hehe, det er morsomt[:D] her har vi i mars, august, desember og nå april:)

Så vittig[:D] Eg hadde egentlig håpet på februarbarn siden det er eneste måneden ingen i min eller mannens familie har. Men nå får lille spire mest sannsynlig dele måned med sin far og begge bestemødrene[;)]

Jøss! ikke værst! så artig [:)][:)]

Så morsomt!!
Min sambo og STORE deler av min slekt er også født i april... Så det er store sjanser for at denne lille spiren ikke får sin egne dag, men må dele[:D][:D]

Oi, så artig da! For vår del, er dette den første i fam som evnt blir født i april.. Vi har ingen i noen av familiene som er født i den mnd.. Meeen, det kan jo tippe over til mai også, siden jeg har termin 24.april..

Back
Topp