F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Des 2007 #1 JR 6,5mnd og mamma: AN 6mnd + mamma: Hihi - ikke likhet i det heletatt, jo Jeg er ikke lik meg selv engang
JR 6,5mnd og mamma: AN 6mnd + mamma: Hihi - ikke likhet i det heletatt, jo Jeg er ikke lik meg selv engang
B babylykke82 Glad i forumet 10 Des 2007 #2 Hehe, nei her var det ingen likhet.. Sikker på at de er i slekt..? [8D]
~tyren~ Elsker forumet 10 Des 2007 #4 Var ikke så veldig like nei!!Men Anna Naomi er veldig lik deg da!![:)]Er John Ruben er lik pappaen sin eller?[:)]
Var ikke så veldig like nei!!Men Anna Naomi er veldig lik deg da!![:)]Er John Ruben er lik pappaen sin eller?[:)]
eadni Forumet er livet 10 Des 2007 #5 ORIGINAL: babylykke82 Hehe, nei her var det ingen likhet.. Sikker på at de er i slekt..? [8D] Men gullingan e ulike [:D] John Ruben har litt fra dæ også.
ORIGINAL: babylykke82 Hehe, nei her var det ingen likhet.. Sikker på at de er i slekt..? [8D] Men gullingan e ulike [:D] John Ruben har litt fra dæ også.
~ruby~ Forumet er livet 10 Des 2007 #7 [:D][:D][:D] kanskje de har forskjellig mamma?? [:D][:D][:D] De er like, og like herlige!!! [:)]
X x1xCatrine2 Gift med forumet 10 Des 2007 #8 ORIGINAL: eadni Anna Naomi e Veldig lik mammaen sin! absolutt!
Tussi75 Forumet er livet 11 Des 2007 #9 ORIGINAL: ~ruby~ [:D][:D][:D] kanskje de har forskjellig mamma?? [:D][:D][:D] De er like, og like herlige!!! [:)]
ORIGINAL: ~ruby~ [:D][:D][:D] kanskje de har forskjellig mamma?? [:D][:D][:D] De er like, og like herlige!!! [:)]