Familiebil.....

Vi har en Toyota Avensis stasjonsvogn fra før. Og den er kjempebra!

Vi kjøpte Opel Vectra stv for et år siden for å få plass til hundebur. Men nå når minsten er på vei må vi ta ut hundeburet for å få plass til barnevogn... Skulle ønske det er plass til begge deler.. 

Vi har hatt en -81mod (!) Toyota Corolla på lån det siste halvåret - den begynner å bli sliten nå, men har ikke råd til å kjøpe ny nå[8|]
Får heldigvis låne foreldra mine sin Opel Zafira når jeg skal ut med veslegutten - og der er det god plass til vogna[:D]

Mannen min kjøpte en Karavell for 2 uker siden som han driver å pusser opp (er billakkerer,oppretter).Vi har en Opel vectra fra før men den ble for liten med 2 små barn og vogn.

Vi har passat stvg og den kan vi enten få to vogner i eller vogn og 2 hunder[:D] Så har vi en toyota yaris verso som er hunde og sykkelbilen[:)]

jeg solgte min suzuki jeep cab når jeg fant ut jeg var gravid, og har investert i en 94 modell golf gl..går iallefall ann å ha barnesete i baksete og ei vogn i bagasjerommet på den[:D] jeepen hadde blitt veeeldig upraktisk.

Vi har heller ikke stasjonsvogn. Syns ikke det er noe vits i, for vi har en bil med større bagasjerom enn mange stasjonsvogner har! Vi har en vw jetta, og en volvo 940...

Før vi fikk barn hadde vi en audi 90, og den hadde for lite bagasjerom til vogn!! :)

Back
Topp