Vi ønsker oss egentlig en volvo v50..men de er litt vel dyre for oss...er ganske ny modell og vi må nok gi godt over 300 000 for en som er ett år gammel... Men volvo v40 har vi veldig lyst på!!! [:D] Disel helst, og da får man dem for rundt 230 000 ++.... Kommer fra en mildt sagt volvofrelst familie, brødrene mine kjører volvo, pappa og nesten alle onklene mine kjører volvo, og jeg da selvsagt....[:D][:D] Kan ikke noe for det, volvo er og blir den bilen jeg føler meg mest vel i, både når det gjelder sikkerhet og alt det andre. Drømmen er en xc70 eller helst xc90....men det må bli når mannen får en million i årslønn!!![;)] Nå kjører vi en 12 år gammel 460. Den er veldig god, og vi har sjekket at vi får understellet til simovogna i bagasjerommet, og siden vi mest sannsynlig ikke blir så veldig avhengig av bil det neste året, får vi vel klare oss med den gode gamle et år til... Den må stadig på reparasjon, men vi har ikke ln på den, og grei forsikring, så det går vel opp i opp... Men på den reelle ønskelista står v40!!! Helst så fort som mulig.... [:D]