Familiebil??

kattekvinna

Forumet er livet
Trenger litt hjelp her... Bilen vår har takka for seg, så vi driver no og leiter etter en ny.... Kva slags bil har du/din familie? Er mest opptatt av plass i baksetet og bagasjeplass (mens kjæresten min henger seg oppi hestekrefter og 4WD[:'(])..
Vi hadde en Ford Mondeo, og det er absolutt aktuelt å kjøpe det igjen, for det var god plass til bilstol....

Tips og erfaringer mottas med takk (og god karma)[:D][:D]

Ford Mondeo - Ford Mondeo - Ford Mondeo [:D][:D]
Kjempefornøyd med vår, god plass! Er jo ikke uten grunn at de går som både taxier og politibiler liksom. [:)] (Tenker også på hestekrefter og fremkommelighet)

Hmm..

V70, XC 60, XC 90, Insignia (skuffta endel da), smax.. Eeeeh, vært ute av gamet en stund sååå æ huske ikke så mye :P

Octavia, Avensis, Outlander, Pajero... Kommer ikke på fler [8D]

Men det kommer jo an på prisklasse og alt der der :)

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Hmm..

V70, XC 60, XC 90, Insignia (skuffta endel da), smax mondeo.. Eeeeh, vært ute av gamet en stund sååå æ huske ikke så mye :P

Octavia, Avensis, Outlander, Pajero... Kommer ikke på fler [8D]

Men det kommer jo an på prisklasse og alt der der :)

Vi har toyota avensis stv og er knallfornøyd! god plass i bagasjen og i bilen, god å kjøre og tilogmed jeg klarer å rygge den [;)]

..... Klarte å quote mæ sjøl [8D]

Menneh, æ vet ikke mondeoan som e no, men dem fra nån år tilbake va det nån som hadde en del feil.. Men det har jo alle bila :P

vw passat stasjonsvogn! har en 2006 highline med sportspakke og elsker bilen min!kremt.. vår..

hadde jeg hatt fritt valg hadde det blitt Ford MOndeo st vogn eller en ford Cmax+

peugeout 308SW, har vi fått os nå, god plass til stoler i baksete, har en bakover og en forrover, og har plass til en voksen i midten
får og plass til den store vogna uten problem i bagasjerommet

307 er større, og enda mere plass[:)]

en veldig god bil ihvertfall[:)]

Vi har nettopp kjøpt en BMW X3, skal hente den imårra [:D]
Den har 4wd, god plass i baksete og god plass i bagasjerommet. Diesel med 136 hk (hvis jeg ikke husker feil) [:)]

Takk for tips folks! Eg er sugen på ny Ford Mondeo, men spørs om eg får med kjæresten på det.. Han syns den er så "kjedelig"....[:'(]

Jeg og sambo møttes på "halvveien" når det gjelder bil[;)]

Han er veldig opptatt av at bilen skal være sprek osv, mens jeg ville bare ha stasjonsvogn - det var eneste kriteriet[8D] I tillegg til god plass til vogn og barneseter selvfølgelig[:)]

Vi endte opp med en Skoda Octavia. Veldig god plass til barnevogn, og vesla sitter som en konge i baksetet[:)] I tillegg fikk sambo bil med sprek motor og mange hestekrefter, så da er vi veldig fornøyde begge to[:D]

Vi har Volkswagen Touran 7 seter. Ser ut som en vanlig touran, men er to seter i bagasjerommet man kan slå opp ved behov. Ser de ikke uten at de er oppslått. God plass i bagasjerommet når man ikke bruker de ekstra setene, og også plass til 3 bilstoler ved siden av hverandre.
Er superfornøyd, og håper å få ha denne bilen leeeenge!

Har ford mondeo stv, and i love it! [:D] Om jeg skulle velge noe annet måtte det bli en Volvo V70[:)] ...eller XC70[;)]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Vi har Ford S-max, 7 seter. Veldig fornøyd! Hadde Mazda 5 før, veldig fornøyd med den også,
men den hadde lite sete i midten bak. Det ble litt trangt for eldstejenta, siden vi har to barneseter.
I S-maxen er det normal størrelse på alle setene bak. Kjempepluss!
http://www.speedheads.de/forum/ford/16407-luxus-magie-ford-s-max-white-magic-und-silver-magic.html

Vi har også S-max.Kjempefornøyd! God plass til to hunder og Emmaljunga edge duo i bagasjerommet. Har vært 6 jenter med weekend-bagasje i bilen uten problem også!

Vi har er vw sharan, kanskje ikke de fineste å se på. (2011 modellen syntes jeg er fin)
Kjempe god plass til 3 barneseter og simo vognen + bagasje når det er nødvendig [:)]
Vi har 7 seter, pleier ikke å ha i mer enn 5 el. 6 seter

Back
Topp