Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en gammel skoda octavia stasjonsvogn (2002), og den har det største bagasjerommet jeg har sett! Det var grunnen til at jeg ville ha den, stor plass til både hund og barnevogn. Er det så stor forskjell på modellene?Vi har Skoda Octavia stasjonsvogn. Har boxer, og buret hans tar omtrent halve bagasjerommet. Kommer såvidt til å få inn barnevogn i tillegg. Hadde jeg skullet kjøpe ny i dag, tror jeg jeg ville gått for en med litt større bagasjerom, men det kommer jo også an på størrelsen til hunden din og hvordan du sikrer den.
Hm, det må vel kanskje være det da? Vår er fra 2007, og selv om bagasjerommet er stort, er det flere andre stasjonsvogner som har større enn vår (bl.a. volvo v70 synes jeg å huske fra da vi gjorde research før vi kjøpte den). Men bevares, det er jo veldig god plass, er bare at buret stjeler mye av denJeg har en gammel skoda octavia stasjonsvogn (2002), og den har det største bagasjerommet jeg har sett! Det var grunnen til at jeg ville ha den, stor plass til både hund og barnevogn. Er det så stor forskjell på modellene?