Familiebil 7-seter

ingerj

Forelsket i forumet
Hvilken familiebil bruker dere som har fler enn to barn? Vi venter nr 3 nå, og ønsker oss 7-seter. Noen tips???

ååå.. jeg og vil ha 7 seter!!! Men forløpig så får vi så vidt plass i Opelen vår. Håper på å kjøpe en Opel Zafira ila høsten.... :) Får se hva økonomien sier...

Vi har bare fem seter, Mazda 6 og nissan leaf. Eneste 7 seteren som frister er Volvo xc90

Vi lurer på Citroën grand c4 picasso. Er mer i vår prisklasse. Noen som har erfaring med den?

Jeg er veldig fornøyd med vår Peugeot 5008.
God plass og fantastisk å kjøre.
Og syns i forhold til de andre 7-seterene vi prøvde føltes denne litt mindre ut som en kasse

Vi venter nr 3 og har Landrover Discovery. Kjempestor bil som kommer seg fram over alt, men vi bor ikke akkurat i byen. Stort bagasjerom (ca 1200 l) med to ekstra seter ved behov. Ikke akkurat stsndardvalget, men et fint alternativ som pappaen er superfornøyd med ;)

Q7 er virkelig en drømmebil :) kjempe god plass, god kjøre komfort og masse teknologi :)
Hvordan er bagasje plassen?

Ønsker oss en x5, men blir først etter min permisjon. Skal prøve å få inn alle tre i passaten første året!!

Men ser definitivt behov for 7 seter også.

Last edited:
Hvordan er bagasje plassen?

Ønsker oss en x5, men blir først etter min permisjon. Skal prøve å få inn alle tre i passaten første året!!
Nå bruker ikke vi de to bakerste setene, så vi har veldig stort bagasjerom :)

Back
Topp