lykketanke
Flørter med forumet
hvilken familiebil villa dere anbefalt.prisklasse 40-80 tusen... disel[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snekkern
Når du søker en bil i den prisklassen så har du neppe råd til dyre reparasjoner. Jeg ville anbefalt å sjekke trafikksikkerheten til for eksempel Toyota Avensis, Mazda 626, Honda Accord eller Nissan Primera. Jeg ville valgt stasjonsvogn, men hadde ikke satt diesel som et krav. Høyere literpris, høyere årsavgift og større krav til elektrisk anlegg om vinteren. Volkswagen, Audi, BMW og Mercedes er dyre biler å reparere. Det samme med franske biler.
Samtidig vil jeg si "God dag mann økseskaft". Les spørsmålet før dere svarer. Med mindre selger vil slå av 650.000,- så er Mercedes'en til Tammis skivebom!
Håper du finner en fin familiebil. Kjøp gjerne privat, men krev NAF-test :)
ORIGINAL: Yngvefri
ORIGINAL: Snekkern
Når du søker en bil i den prisklassen så har du neppe råd til dyre reparasjoner. Jeg ville anbefalt å sjekke trafikksikkerheten til for eksempel Toyota Avensis, Mazda 626, Honda Accord eller Nissan Primera. Jeg ville valgt stasjonsvogn, men hadde ikke satt diesel som et krav. Høyere literpris, høyere årsavgift og større krav til elektrisk anlegg om vinteren. Volkswagen, Audi, BMW og Mercedes er dyre biler å reparere. Det samme med franske biler.
Samtidig vil jeg si "God dag mann økseskaft". Les spørsmålet før dere svarer. Med mindre selger vil slå av 650.000,- så er Mercedes'en til Tammis skivebom!
Håper du finner en fin familiebil. Kjøp gjerne privat, men krev NAF-test :)
Kjøp akkurat den bilen du vil ha. Bilen vil holde lenge berre du har jamnleg vedlikehold med service og vask, spesielt om vinteren. Japsebilar er ikkje noko billigare enn f.eks. audi, vw eller mercedes med tanke på deler og arbeid, heller motsatt. Til dømes bakre bremsecalipper til -96 modell nissan primera kostar veiledande 2500 per stk, samme med f.eks mitsubishi galant. Til ein 89-95 modell opel vectra kostar ein stk calipper 900,- Til min -94 modell mercedes c-180 kostar det 1200,-.
Då er det ikkje snakk om orginaldeler, men.
Uansett er ford og volvo det dyraste valget om du ikkje har så mykje peiling på bil. Dyre delar, ekstremt dumme løysningar og mange gjengangarfeil.