FAME fotografene

Tredjemannpåvei**

Forelsket i forumet
Vi var hos FAME fotografene og tok bilder for noen dager siden.. fikk helt hakeslepp hvor dyrt det var[:-] er det noen om vet om det er mulig å bestille bilder derfra senere(av de som vi tok nå)? er helt sinnsyke priser de har!! skjønner godt at de lokker folk med "gratis" tilbud da!!!![:@] Noen andre som har tatt bilder der?

jeg tok bilder der med hunden min.. fik kett bilde gratis og kjøpte ett ved siden av..  ett vanli bilde kostet 600 kr..   veldig fornøyd med bildene da.. men prisene er syke syns jeg.. :S og de lagrer bildene dine.. så du kan nok bestille flere senere.. jeg fikk no reklame greier i posten min i jula, der var der da masse bilder som hadde blitt tatt med meg og hunden min. Det var reklame for jule kort og sånn.

Da vi var der fikk vi beskjed om at de lagret bildene i 13 mnd.

Oj ja,det minner meg på at jeg skulle ha kjøpt noen av bildene "våre" derfra nå,innen april[&:]Før de sletter dem...

Vi var der og tok gratis bilde. og bildene ble jo veldig fine og bra, men de var så dyrt at vi ikke kjøpte noen. Vi oppgraderte det vi fikk gratis da, så gav 300kr for det.

ja det er fan meg helt syyykt di prisene.
endte opp med at vi ikke kjøpte noen bilder.
hadde ikke råd og det var trist:(
var mange fine bilder.
vi fikk ikke kjøpe et lite bilde, utenom det vi fikk gratis.
da måtte vi kjøpe 5 og da ble det likevell dyrt.
og om vi skulle ha et som var litt større enn et sånn bittelite bilde var det jo maaange mange tusen.

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

syntes ikke det var så dyrt jeg...
gratis fotografering og visning.
4600 kr for 60X40 lerrett med 3 av bildene på
500 kr for oppgradering av gratisbilde
= 5100 kroner

og da fikk vi med oss den cden med ALLE bildene på.
og vi fikk den cden brent med engang, fordi vi spurte, og den hadde MYE BEDRE kvalitet enn det den skulle, så vi kan faktisk forstørre våre bilder ganske masse på fotoknudsen.

så vi er faktisk råfornøyde, og har fått 46 bilder som vi kan gjøre hva vi vil med + lerrett + et bilde i ramme for 5000 kr.

og bildene var så bra at goboken vil bruke noen, så da fikk vi en trehjulssykkel som gave til en verdi av 600 kroner... så om vi trekker fra det også så er vi jo nede i 4500 kroner[;)]

vi fikk beskjed om at di skulle ha 15 000 for alle bildene på cd...
for bare noen av bildene på cd skulle di ha over 5000 bare for det.

ORIGINAL: soline

jeg tok bilder der med hunden min.. fik kett bilde gratis og kjøpte ett ved siden av..  ett vanli bilde kostet 600 kr..   veldig fornøyd med bildene da.. men prisene er syke syns jeg.. :S og de lagrer bildene dine.. så du kan nok bestille flere senere.. jeg fikk no reklame greier i posten min i jula, der var der da masse bilder som hadde blitt tatt med meg og hunden min. Det var reklame for jule kort og sånn.

vi må betale 900 pr bilde utenom.......[:@]

ORIGINAL: maryjoleen

= 5100 kroner

og vi fikk den cden brent med engang, fordi vi spurte, og den hadde MYE BEDRE kvalitet enn det den skulle, så vi kan faktisk forstørre våre bilder ganske masse på fotoknudsen.

så vi er faktisk råfornøyde, og har fått 46 bilder som vi kan gjøre hva vi vil med + lerrett + et bilde i ramme for 5000 kr.

og bildene var så bra at goboken vil bruke noen, så da fikk vi en trehjulssykkel som gave til en verdi av 600 kroner... så om vi trekker fra det også så er vi jo nede i 4500 kroner[;)]

vi fikk beskjed om at di skulle ha 15 000 for alle bildene på cd...
for bare noen av bildene på cd skulle di ha over 5000 bare for det.

Sånn er det her også.. Synes de er altfor dyre.. Greit de er flinke til å ta bilder,men kvaltiten på bildet er ikke jeg fornøyd med! Vi kjøpte 25 julekort for 900 kr... Det var det vi hadde råd til. Jeg tar ikke opp lån for å kjøpe bilder.... Jeg kommer aldri til å bruke fame igjen!!!

gruer meg sånn til viningstimen vi skal ha... vi kommer bare til å oppgradere det gratisbildet til en str større... så får vi bare bestille senere.. tror nok det er andre fotografer som tar like gode bilder som FAME, men billigere... CD med bilder skal de ha 15 500 for.. er helt sprøtt... [:'(]

= 5100 kroner

Som vi gjorde. Det er IKKE dyrt for du kjøper rettighetene til bildene når du får den Cden

er det bare jeg som synes det er rart at folk bli OVERRASKET over prisene til fame?
Produkt-og prislisten ligger lett tligjengelig på internett, og brosjyrene har de i studioene sine... så jeg synes det er rart når folk sier det eneste de hadde råd til var det gratisbildet....[8|]

Hehe. Har tenkt på det samme selv. Burde vel ikke komme som noen overraskelse...

Back
Topp