Falt ut av senga

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Når Isabell våknet i dag tok jeg henne med i senga vår slik som jeg bruker også ligger vi og koser og slapper av litt før vi står opp, hun leka litt rundt om i senga og jeg hadde som vanlig en hånd rundt ene foten hennes for å ha litt kontroll, hunn tittet utforbi sengekanten og der sparket hun i fra så jeg glapp henne og for med hode først utforbi[:(][:o][:(][:(] Skreik skikkelig i 1 min så var det faktisk over!!! Har skreket verre ved andre fall hun har hatt i forbindelse med at hun skal reise seg!

Fikk seg en liten smell i overleppa, blødde to dråper og er litt hoven nå[&o] 

Tror nesten det var verre for meg. Har hatt vondt i magen siden jeg nå og klump i halsen!! Dakar vennen min[:(]

Ikke noe gøy dette nei, men tror det er som du sier at det er verst for oss.

stakkar lille

Stakkarsbåde deg og Isabell[:(] Er ikke kjekt for noen av dere. Men det er jo bra at det gikk så bra. De står for en støyt disse små[:)]

Hanna har også falt ut av senga vår, men det har gått veldig greit!! Har heldigvis veldig lav seng!! Nå har hun foressen lært seg å gå ut av senga på egenhånd....Snur seg og slipper beina ned først!!! Så kry og smiler så de to framtenna kommer til syne hver gang hun får det til[:D]

ORIGINAL: Ho Mor

Stakkarsbåde deg og Isabell[:(] Er ikke kjekt for noen av dere. Men det er jo bra at det gikk så bra. De står for en støyt disse små[:)]

sign

Back
Topp