Falt på rumpa :(

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Var i skogen med jobben og jobber med første klasse. De ba meg gå først ned på vei tilbake og alle ungene presset på så jeg sklei og slo rumpa/ryggen. Klarte å ta imot litt med henda men. Bør jeg gå for en skjekk? Hva bør jeg gjøre? :( er 22+2 idag.

Blør du da? Om du ikke blør eller har smerter og kjenner liv er det sikkert ingen grunn til bekymring. Men om du selv kjenner deg redd og bekymret er det jo aldri feil med en telefon til f eks jordmor.

Blør du da? Om du ikke blør eller har smerter og kjenner liv er det sikkert ingen grunn til bekymring. Men om du selv kjenner deg redd og bekymret er det jo aldri feil med en telefon til f eks jordmor.

Nei. Blør ikke. Og har bare smerter i ryggen. Kjente lov i dag morres men kjenner generelt lite liv pga morkaka foran.

Falt ned trappene første gang jeg var gravid. På rompa altså. Blødde ikke og kjente dult så da skulle jeg ikke bekymre meg sa de.

Falt ned trappene første gang jeg var gravid. På rompa altså. Blødde ikke og kjente dult så da skulle jeg ikke bekymre meg sa de.
Oi. Gikk det bra?!:o hvor langt var du da? Er ve dult og bevegelser selvom det er på nøyaktig samme sted hele tiden?:)

Det de er redd for ved fall er vel at morkaken skal løsne osv vel? Og det skal en god del til :-) det har nok gått fint skal du se... Om du ikke har blødd eller kjenner på smerter sentrert i magen er det nok ikke noe grunn til å bekymre seg :-)

Back
Topp