falt på isen :/

LRDB

Forelsket i forumet
falt på morgenen på hytta på is/snø skle på ryggen men følte ikke at jeg slo meg sånn veldig.
har kjent masse liv etterpå men lurer på om det kan ha skadet fosteret på noen måte?
håper noen har et svar til meg er litt sånn små bekymret men har gjo hørt at di ligger godt beskyttet , så lenge jeg falt på ryggen og ikke magen og .

Tror ikke du trenger bekymre deg hvis du fortsatt kjenner masse liv, og du ikke begynner med blødninger....
Er nok mange som har falt på isen denne vinteren[&o]

Signerer det som Frustert Frue sier, så lenge du kjenner godt med liv og ingen smerter i magen har det nok gått fint. De ligger heldigvis godt polstra der inne, og tåler en støyt. Men ekkelt er det uansett når slike ting skjer!

går nok bra, men du kan jo ta en tlf. til føden for å være på den sikre siden? ofte vil de ha folk inn på en sjekk uansett.

De ligger godt beskyttet. Men det er faktisk ikke værst å lande på magen, selv om man skulle tro det.
JEg ville tatt en tlf, for å sjekke at morkaka fortsatt har det som den skal[;)] Heller en sjekk for mye[;)]

ORIGINAL: brownie*

ORIGINAL: Febbis

De ligger godt beskyttet. Men det er faktisk ikke værst å lande på magen, selv om man skulle tro det.
JEg ville tatt en tlf, for å sjekke at morkaka fortsatt har det som den skal[;)] Heller en sjekk for mye[;)]

det tenker jeg også![:)] Alt er nok bra, men for sikkerhetsskyld [:)]

Helt enig! [:)]

Da kona til pappa var gravid med lillesøsteren min (jeg har ei søster som er mange mange år yngre enn meg -  jeg kan faktisk ha vært moren hennes) så var de med i en alvorlig bilulykke og kona til pappa ble selvsagt meget bekymret. Det legene sa til henne var at babyen ligger godt beskyttet i magen og at magen er som en airbag for babyen. Men skjønner godt at du er bekymret allikevel da.

ORIGINAL: Frustrert Frue

Tror ikke du trenger bekymre deg hvis du fortsatt kjenner masse liv, og du ikke begynner med blødninger....
Er nok mange som har falt på isen denne vinteren[&o]

Ja, vist du ikke merker noe unormalt, er nok alt bra med den lille..
Jeg holdt på å falle på isen selv i dag. [&:]

takk for fine svar :)
tok turen innom føden i går kveld.
hadde litt vondt i ryggen og lysken .
di målte aktiviteteten hennes og hjertelyden og alt så bra ut:)
hvis ikke enn får rier eller blødning så er d ingen fare sa di :)
utrolig godt å ha en fødeavdeling som tar imot enn , og di er så imøtekommende på tlf og:)
kom inn en jente på min alder med rier som skulle føde.
jeg ble egentlig misunnelig på henne for at hun var fullgått og skulle ha babyen nå:)
ja ja gleder meg egentlig jeg bare til å føde :)

Så bra at alt så fint ut [:)]
Det er ikke lenge før det er vår tur til å komme inn på sykehuset med rier. Gleder meg [:D]

Godt å høre at alt var fint[:D]

Fosteret har det veldig trygt i livmoren. Når man faller er det aldri fosteret man trenger bekymre seg for, men morkaka.
Hvis morkaka blir skadet vil du jo blø litt eller mye, alt avhengi av hvor skadet den er. Om man blør etter fall er det derfor viktig å ta kontakt, MED EN GANG! Hvis ikke trenger du ikke bekymre deg stort, slapp av etter fallet istedenfor du[;)]

Back
Topp