Falt ned trappene....

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
....og på 10 mnd dagen[&o] Det var helt grusomt, vi har mange trapper, og vi har barnegrind også.

Jeg var helt sikker på at jeg låste grinden godt igjen (noe jeg TYDELIGVIS ikke gjorde) eller så har noen av de eldre ungene fiklet med den (noe jeg tviler på) og plutselig hører jeg DUNK DUNK DUNK nedover trappene.

Det var heelt fryktelig grusomt! Jeg fikk så hjertet i halsen, sprang etter ham i trappene for å ta han igjen, mens jeg hylte fy faen fy faen fy faen. Til slutt stanset han (på det 9 trappetrinnet, vi har 13, og de er ganske breie), og han hyyyyl gråt stakkers, og det samme gjorde jeg[:(][:(] Det var så vondt å se ham skrike sånn, og se han rulle nedover. Fy søren, kjenner tårene presse på bare av tanken[:o]

Leppen sprakk på innsiden, kul i pannen og ved øyet fikk han et blåmerke, for å ikke snakke om alle blåmerkene han fikk på kroppen sin[:(] Stakkers lille gullet mitt, lille kroppen som bare falt nedover. Jeg klarer ikke å beskrive det engang..men det var alldeles fryktelig.

Jeg har selv falt ned de trappene og vet veldig godt hvor vondt det faktisk gjør, derfor føler jeg meg så grusom. At jeg ikke passet bedre på han, fordi jeg satt jo ved dataen og leste vg...og i mens fikk han opp grinden og falt ned. Hadde jeg bare rettet min oppmerksomhet mot han, i stedenfor denne teide pcen her, hadde det faktisk aldri skjedd...åååå er sinna på meg selv[:(][:@]

Vi dro til legevakten med han, heldigvis fikk han ingen alvorlige skader..vi skal holde utskikk da, men alt i alt så det fint ut[&o]

Uff, for en opplevelse...og at folk faktisk skader sine små med vilje, nei det klarer jeg ikke å forstå, og vil det ikke heller...

Åååneei, stakkar liten. Stakkars dere begge... Godt det "bare" ble småskader!! Huff huff dere får trøste hverandre nå![:)]

Huff, du har min største medfølelse [&o] Jeg har glemt trappegrinda noen ganger, har heldigvis trapp opp, og har rukket ham når han har vært på tur opp den... Det er så fort gjort, dessverre [&:]

Takk jenter, unner ingen den opplevelsen.

Du føler deg ganske hjelpesløs ja, fra nå av skal jeg følge bedre med[:o]

ORIGINAL: Tuttelure

Åååneei, stakkar liten. Stakkars dere begge... Godt det "bare" ble småskader!! Huff huff dere får trøste hverandre nå![:)]

Sign!

[:)]

Må være en forferdelig følelse ja!

Signerer[:)]

All medfølelse fra meg også...huff det må ha vært ekkelt for deg!! God bedring til lille også[:)]

ORIGINAL: Carine

Det der er sååå mitt mareritt og. Så bra det gikk "bra". God bedring til lille skatten og til mammahjertet ditt!

Sign.
Er marerittet her hjemme også, særlig fordi vi har en to-åring som plutselig kan finne på og åpne grinda... Heldigvis er det ikke en bratt trapp, i tillegg svinger den, og har teppe på alle trinnene..

Åh, stakkars lille gutt!! og man føler seg så dårlig for at man ikke passet godt nok på akkurat i det øyeblikket det skjedde. Heldigvis ble han ikke alvorlig skadet da - de tåler en støyt heldigvis og så blir de fort kvikke igjen. Min eldste datt ned trappen da han var på denne alderen - en bratt og forferdelig trapp og slo deg ganske kraftig over øye, ble litt slapp og blek etterpå, men vi dro til legen med en gang og alt var normalt og han kom seg utrolig fort. Men føler med deg, vet hvordan den følelsen er... ikke gøy nei..

Neiognei[:o] nå trillet tårene mine, herregud for en forferdelig opplevelse for deg!!
Jeg skjønner så godt den vonde skyldfølesen du sitter med, men det gikk bra! Og så vondt som det gjorde da du falt gjorde det ikke for han altså. Han er en lett liten bylt og han er myk i fallet. Så trøst deg litt med det.

Har hatt mareritt for at noe slikt kan skje her også, vi har også trapper og en 3-åring som åpner grinden å går i dem selv. Men, han er forløpig flink til å lukke den igjen etter seg. Nå er det slik at barn fort glemmer seg, så jeg må passe på.
Når jeg da i tillegg sover maks 3 timer pr natt... ja, da er ikke konsentrasjonen på topp. Derfor mareritt om at slike ting kan skje.

Huff, synes mest synd på deg ja da... det gikk gudskjelov bra med gutteputten din.

Huff, så fælt...! Kjenner følelsen av panikk man får når slikt skjer! Godt det gikk bra med han, det er så fort gjort! 

Tuuusen takk jenter.

Det er nok marerittet ja, for oss som har trapper og eldre unger i hus. Er så fort gjort, kan enda ikke huske om jeg lukket grinden eller hva jeg gjorde. Blir for dumt å gi ungene skylden, ingen har i grunnen skylden. Det var et uhell, og så lenge alt gikk bra og ingen ble skadet, er det viktigeste at vi lærer av hendelsen.

I natt sov han skikkelig dårlig, gråt masse (noe han ikke pleier å gjøre) så jeg lurer på om han kanskje drømte litt, eller om han hadde vondt noen steder. Ikke så lett å vite når de ikke kan snakke helt enda.

Legen sa at når dem skriker så er det et godt tegn, og at de faller mykere enn oss voksne, fordi vi stivner slik til.
Egentlig har Hugo falt ned de trappene to ganger, den ene gangn var han jo i magen min når jeg falt, og så nå...[&o] UFLAKS

Men fra nå av skal jeg dobbel sjekke, vil virkelig ikke oppleve dette engang til..

Takk nok engang =)

Han drømmer nok, var nok skummelt for han og mor som roper i bakgrunn fyyfaaaAAEEEnnn... hehe.. kan tenke meg at det er noe han drømmer om i lang tid fremover. Kian drømte og skrek masse etter et fall han hadde fra stellebordet. Jeg fikk tak i han før han traff gulvet, men jeg hylte som en gris og han fikk sjokk - tror jeg.. vi skrek begge lenge etter den hendelsen.

Back
Topp