Falt i trappa...

AnneC84

Forumet er livet
...med guttungen på armen! Skrekk og gru... Heldigvis mistet jeg ham ikke før jeg var ferdig med å falle, så han slo seg nok ikke nevneverdig. Men ringte 113 med en gang for sikkerhetsskyld, og hun trodde heller ikke det var noen fare, men har fått en sjekkliste jeg skal følge i kveld. Og hvis jeg føler han er annerledes på noe som helst vis, sender de ambulanse.

Tror det har gått fint. Men jeg er mørbanka da... Slo bekkenet kraftig, det verker noe vanvittig, og tror jeg får et skikkelig heftig blåmerke.... Men lillebrøster ligger forhåpentligvis godt beskyttet, så satser på at alt er bra med magen............

Åh, så skummelt! Så bra at alt gikk bra!  

Minner meg om en episode da min bror var nyfødt, og jeg var 5 år. Det var faktisk rundt disse tider. Vi skulle gå til butikken, mamma med vogna og jeg subbende etter. Vi bodde på toppen av en lang, bratt bakke, og i bakken var det mye is og ingen hadde strødd..Midt i bakken sklir mamma, og i fallet glapp hun vogna! Men jeg var kjapp og tok fatt i vogna med en gang, og alt gikk bra! Mamma ble gul og blå selvsagt, men det hadde ikke vært sjangs for broren min dersom vogna hadde "seilt" avsted.

Englevakt!

Uff, for en fæl opplevelse det må ha vært!! :( Men som regel går det heldigvis bra!! ;)
Håper du slipper unna med for mange blåflekker og!

Back
Topp