Falt for fristelsen

tretroll

Forumet er livet
VIP
som jeg har nevnt tidligere er jeg egentlig kjempeskeptisk til å handle babystyr så tidlig. men så hadde vi jo egentlig bestemt oss for å kjøpe stellebord og seng hos IKEA (diktad-serien)...denne er ikke i den nye katalogen, og jeg spurte to stykker på IKEA, en som sa de ikke produserte den lengre og en sa den skulle fortsette....så da turte vi ikke vente[&:]har masse babymøbler i gangen....vil jo egentlig skru det opp....er jo spennende også da! Kanskje det ikke er så farlig allikevel. Tror jeg må til svinesund i morra for å shoppe mer babyting jeg[;)]

Må jo skru opp da!!!!
Hadde jeg gjort[:D]
Har sittet på nettet for å prøve å finne ut hva jeg vil ha i hele dag jeg.
Får lyst til å kjøpe alt med en gang[;)]
Må bare finne alt forskjellig jeg skal ha, så jeg er sikker på at det passer sammen He He

ORIGINAL: ragcoon

Må jo skru opp da!!!!
Hadde jeg gjort[:D]
Har sittet på nettet for å prøve å finne ut hva jeg vil ha i hele dag jeg.
Får lyst til å kjøpe alt med en gang[;)]
Må bare finne alt forskjellig jeg skal ha, så jeg er sikker på at det passer sammen He He

Har lyst å skru, ja.....skal ikke ha mere møbler vi da, så da fant vi alt i en serie[;)]har funne vogna og, har lyst å kjøpe den i morra....teutonia spirit sport med softbag og bilsete[:D] tror jeg har overvunnet frykten min, ja! Dette er gøy!

Hehe... Gör det, åk på en 'harry-tur' [;)]

Jag kände meg verkligen norsk, då jag dro på harry-shopping i torsdags, shoppade litt ting och tang på 'babyproffsen', det är såååå kul ju...
Kommer säkert att förköpa mig... Har 4st syster/brors barn så de har ju säkert ting jag kan ta over...  men litt kul att köpa en del själv också...

De to ting som jag köpte kostade 550kr sammen, ändå tjänade jag ca 100nok på att köpa i Sverige..

Godt du koser deg med handlingen da Flode;)

Kanskje jeg også burde ta en harry-tur[8|]

Baby-shopping er koselig. Hadde i grunnen ikke tenkt å kjøpe noe særlig, men etter at vi var på ul er jeg helt hektet. Kommer til å bli en del nytt alikevel selv om vi har ALT vi trenger og litt til. [:)] hmmm vi har 3 stellebord vi (nesten flaut å innrømme) ett i hver etasje. Jaja det er ivertfall praktisk[;)] slipper å gå så mange trapper. (har babyseng/kurv også i hver etasje) liker å ha babyen rundt meg på dagtid når de sover.

Back
Topp