olsenbanden2
Betatt av forumet
Hei! I natt hadde jeg nok en utrolig slitsom natt, begynte å få sterke sammentrekkninger og sterke menssmerter i mage og rygg på kvelden. Sammentrekkningene ble regelmessige m 10 min (på sekundet) mellom hver. I 1.30 tiden sovnet jeg,og to timer senere bråvåknet jeg av enda sterkere smerter... ble så kvalm av smertene at jeg trodde jeg skulle kasste opp flere ganger. Var HELT sikker på at noe var på gang, mer sikker enn d andre gangene jeg har opplevd lign.
Man får så adrenalin kick av tanke på at det er i gang, og selv om man er trøtt og har vondt er man glad. Men på morgenen begynte smertene å gå over, og kynnerne ble normale igjen, da kommer tristhetsfølelsen... har det sånn enda, sliten etter natten og deppa på en måte.... Vil ikke oppleve dette igjen, neste gang KAN det ikke være falsk alarm, da må lillegull komme!!!
Ventetiden blir så lang m sånne netter.... [&:]
Man får så adrenalin kick av tanke på at det er i gang, og selv om man er trøtt og har vondt er man glad. Men på morgenen begynte smertene å gå over, og kynnerne ble normale igjen, da kommer tristhetsfølelsen... har det sånn enda, sliten etter natten og deppa på en måte.... Vil ikke oppleve dette igjen, neste gang KAN det ikke være falsk alarm, da må lillegull komme!!!
Ventetiden blir så lang m sånne netter.... [&:]