falske rier

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hei! I natt hadde jeg nok en utrolig slitsom natt, begynte å få sterke sammentrekkninger og sterke menssmerter i mage og rygg på kvelden. Sammentrekkningene ble regelmessige m 10 min (på sekundet) mellom hver. I 1.30 tiden sovnet jeg,og to timer senere bråvåknet jeg av enda sterkere smerter... ble så kvalm av smertene at jeg trodde jeg skulle kasste opp flere ganger. Var HELT sikker på at noe var på gang, mer sikker enn d andre gangene jeg har opplevd lign.

Man får så adrenalin kick av tanke på at det er i gang, og selv om man er trøtt og har vondt er man glad. Men på morgenen begynte smertene å gå over, og kynnerne ble normale igjen, da kommer tristhetsfølelsen... har det sånn enda, sliten etter natten og deppa på en måte.... Vil ikke oppleve dette igjen, neste gang KAN det ikke være falsk alarm, da må lillegull komme!!!

Ventetiden blir så lang m sånne netter.... [&:]

Er ikke noe gøy å drive å vente. Har våknet de siste nettene med noe lignende mens smerter, men på dag tid forsvinner disse. Hadde ikke noe sånt m første man, da gikk bare vannet og så begynte veene. Var liksom aldri i tvil da.

nei, det er den tvilen som er så kjip, hadde jeg bare blødd eller hatt vannag.så hadde jeg vært sikker liksom. men..men[:)]

Når har du termin?

17.des og skal føde på Bærum. Du da?

Du tuller... jeg har termin 17 og skal føde på bærum jeg også... hehe. moro! Kanskje vi møtes![:D]

madde3! Uff ja, det hørtes slitsomt ut... Men, m begyn.åpning er du jo på god vei! Sist jeg var på sykehuset (ca 2 uker siden når jeg hadde disse riene sist) hadde jeg ingen åpning... snufs. Men nå har jeg vært plaget av det en stund, første gang for en mnd siden, så nå må det jo skje noe snart! [:)]

Jeg prøver jo selvfølgelig å forberede meg på å gå over tiden[:)]

Når har du termin?

Lykke til videre!!!!

Hadde vært gøy. Sist kom jeg på rom med ei som ikke sa ett ord på alle de dagene vi var der. Skikkelig kjipt....

uff,det hørtes kjipt ut ja... hehe. Da får vi se da, kanskje vi sees!!![:D] Er veldig spent på når det skal skje....[:D]

Jeg også, går egentlig bare å venter. Datteren min kom en uke før, men ser ut som om han her inne har god tid[:-]

murmeldyret2! Når har du mens termin da? Vet du sånn ca hvor stor gutten din er nå?
Jordmor mener jenta mi er så stor og lang. Jeg skal snakke m dem om igangsetting før, fordi lillebroren min (på 6 år) var 5080 og 58 cm da han ble født, mamma hadde en masse komplikasjoner etter fødsel. Så har jeg jo vært plaget av falske veer i over en mnd. Min mens termin var 5 des.og ul termin 17 des. Før gikk man jo bare etter menstermin, så jeg håper de heller kan sette igang 2 uker etter mens terminen min enn ul. Men det er vel så sjeldent d gjør det. [&:]

Har mens termin 25.des. Men hadde så uregelmessige blødninger de to siste månedene før jeg ble gravid. Har vært på fire ul og alle gangene kom de frem til rundt 17.
Datteren min kom en uke før ul termin og bare noen dager før mens term.
Alle sier jo at andre mann pleier og komme litt før, men virker som han her har god tid.
Vet ingen ting om hvor stor han er. Malin var 3165g når hun kom.

Back
Topp